کد خبر 982284
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
ریل راه آهن

کشف جسد پسر نوجوان روی ریل راه‌آهن در حومه غربی پایتخت، پلیس را با معمای پیچیده‌ای رو به‌رو کرد.

به گزارش مشرق، ساعت ۶ صبح یازدهم تیر امسال، مردی از اهالی منطقه کاووسیه شهر قدس در تماس با اورژانس و پلیس، از کشف جسد پسر نوجوانی روی ریل راه‌آهن خبر داد. با حضور مأموران در محل مشخص شد جسد متعلق به پسر ۱۷ ساله‌ای به‌نام «محمدرضا» است که روی پایش جراحتی وجود داشت و کوله پشتی و وسایلش نیز کنارش بود.

بیشتر بخوانید:

«اصغر هندی» برای سی و یکمین بار دستگیر شد

کارآگاهان در تحقیقات میدانی همچنین دریافتند پسر نوجوان شب قبل قرار بود به خانه خواهرش در همان حوالی برود، اما هرگز به آن سوی ریل نرسیده بود.

با توجه به مرگ مشکوک محمدرضا، به دستور بازپرس، جسد او برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. همزمان نیز با توجه به فرضیه قتل تحقیقات جنایی در این باره آغاز شد.

پدر «محمدرضا» در این باره به خبرنگار «ایران» گفت: «محمدرضا» تنها پسر و آخرین فرزندم بود و برای همه اعضای خانواده عزیز بود. آن شب قرار بود به خانه خواهرش برود. نزدیک ساعت ۱۰ صبح نیز با او تلفنی صحبت کرده بود. اما بعد از آن دیگر هیچ کس از او خبری نداشت. من آن موقع شهرستان بودم و خانواده‌ام بدون اینکه به من چیزی بگویند تا ۴ صبح همه جا را گشته بودند، اما هیچ اثری از پسرم نبود. تا اینکه ساعت ۶ صبح یکی از همسایگان که برای نماز بیدار شده بود متوجه جسد شده و با پلیس و اورژانس تماس می‌گیرد. پسرم را در آن محل می‌شناختند و دختر و دامادم را خبر کرده بودند و آن‌ها با من تماس گرفتند.»

این پدر داغدیده ادامه داد: «یک دست محمدرضا کبود و داخل ران یکی از پاهایش نیز زخمی شده بود، اما جراحت دیگری نداشت. موبایل و کیف پولش نیز همراهش بود و فقط انگشتر طلایی که دستش بود را دزدیده بودند. یکی از همسایه‌های دخترم می‌گفت دو نفر را بالای سر پسرم دیده بود. پسرم آزارش به هیچ کسی نمی‌رسید نمی‌دانم چرا این بلا را سرش آورده‌اند. شک ندارم که او را کشته‌اند. ما شکایت کردیم و امیدوارم پلیس بتواند قاتل پسرم را پیدا کند.»

جسد روی ریل رها شده بود


سرهنگ مهدی سرپناه، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران درباره تحقیقات این پرونده به خبرنگار ما گفت: «هنوز منتظر تکمیل تحقیقات هستیم. این منطقه سه ریل قطار دارد که دو تا برای رفت و یکی مسیر برگشت است و ریل وسطی برای تغییر مسیر قطار به سمت ایستگاه تعبیه شده است. جسد نیز روی همین ریل رها شده بود، اما از آنجا که هیچ قطاری از این ریل عبور نکرده بود جسد آسیب ندیده بود. براساس نظریه اولیه پزشکی قانونی، این فرضیه که پسر نوجوان با بدنه کناری قطار در حال حرکت برخورد کرده و جان خود را از دست داده است وجود دارد، اما همچنان در انتظار نظر قطعی پزشکی قانونی هستیم. در تحقیقات میدانی فردی مدعی شد که پسر نوجوان سوار برخودرویی از محل دور شده است و خانواده‌اش نیز اصرار دارند که فرزندشان به قتل رسیده است. ما نیز همزمان با تحقیقات، منتظر نظریه قطعی پزشکی قانونی هستیم تا معمای این مرگ مشکوک حل شود.»

منبع:ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    8 3
    فقط انگشتر طلایی که دستش بود را دزدیده بودند. چه راحت شده است برای مرد و زن ما مبارزه علنی با احکام اسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس