کد خبر 982190
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
شهید امیرمحمد اژدری - کراپ‌شده

قلم نویسنده پنج شنبه فیروزه ای این بار برای یک جهادگر شهید به رشته تحریر در می آید.

به گزارش مشرق، قلم نویسنده پنج شنبه فیروزه ای این بار برای یک جهادگر شهید به رشته تحریر در می آید.

زندگی داستانی شهید آسمانی امیر محمد اژدری به قلم سارا عرفانی به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

" امیرمحمد اژدری"، از جهادگران و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع)، بود که سال گذشته در حین انجام ماموریت جهادی به درجه رفیع شهادت رسید.

امیر محمد اژدری ۲۵ ساله و ساکن تهران بود. او که از فعالین گروه‌های جهادی در این سال‌ها به شمار می‌رفت، بیش از هفت سال به جهاد در مناطق محروم کشور مشغول بود. مسئولیت گروه پزشکی و درمانی امام رضا (ع)، مسئولیت گروه عمرانی امام رضا (ع) و عضو شورای مرکزی قرارگاه امام رضا (ع) بود. اژدری در اکثر استان‌های کشور از جمله لرستان، خوزستان، خراسان، کرمانشاه، ایلام و ... سابقه انجام فعالیت‌های جهادی داشت. او سال گذشته در حادثه زلزله کرمانشاه از پیش‌قدمان جهادی برای کمک به مردم زلزله زده بود.

سارا عرفانی که از نویسندگان خوش ذوق انقلابی می باشد و تا کنون با آثار فاخری چون پنجشنبه فیروزه ای، هدیه ولنتاین، لبخند مسیح و... در بین اهالی قلم معرفی شده است این بار برای جهادگر شهیدی مینویسد که زندگی متفاوتی داشته و افتخار این را دارد که نامش در لیست شهدای جهادگر جوان دهه هفتادیست.

زندگی داستانی شهید آسمانی امیر محمد اژدری به قلم سارا عرفانی (خالق کتاب پنجشنبه فیروزه ای) به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس