کد خبر 982057
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
مورینیو

سرمربی پرتغالی سابق منچستریونایتد، قصد دارد در تیم بعدی‌اش، افرادی جدید را به عنوان دستیاران خود برگزیند.

به گزارش مشرق، ژوزه مورینیو در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورتس انگلیس اعلام کرد که در تیم بعدی که هدایتش را برعهده خواهد گرفت، از دستیارانی جدید استفاده خواهد کرد.

مورینیو که از ماه دسامبر سال گذشته - اخراجش از منچستریونایتد - بیکار بوده است درباره اینکه روزهای خود را چگونه دور از دنیای فوتبال سپری می‌کند، گفت: من این روزها مطالعه می‌کنم، کارهای مختلف انجام می‌دهم و ورزش‌های مختلفی را تماشا می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

مورینیو: در ۵۶ سالگی هنوز بچه‌ام

من از آینده کادر فنی که قرار است در آن کار کنم مطلعم چون دستیاران من متفاوت خواهند بود. با خودم فکر کردم که الان زمان خوبی برای تغییر دادن بعضی چیزهاست. این تصمیم قطعاً یک مسئله شخصی نیست بلکه بیشتر با مسائلی مانند شناخت و انگیزه و ... مرتبط است و فکر می‌کنم که الان زمان خوبی برای انجام این کار است.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای برای تغییر یا ارتقای فلسفه مربیگری‌اش دارد، ادامه داد: شما هرگز نمی‌توانید هویت‌تان را گم کنید. باید همانی باشید که هستید و صادقانه و روراست باشید. من هم از شخصیتی که داریم بسیار خوشحالم. اما یک دوره جدید پیش رو است و من همیشه برای نگاه کردن به آینده بیشتر از مرور گذشته، اشتیاق دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس