کد خبر 981752
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
image-20190806120419-3.png

دستمال کاغذی که امروزه به یکی از ضروریات زندگی بشر تبدیل شده و کاربردهای فراوانی در زندگی دارد، حتما باید مطابق با تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا ساخته و تولید شود.

دستمال کاغذی، بافتی نرم و لطیف داشته و جذب کننده ی رطوبت می باشد و با قابلیت استفاده به صورت یکبار مصرف، بسیار تمیزتر و بهداشتی تر بوده و جایگزین مناسبی برای دستمال های پارچه ای می باشد. سری بسیار لطیف و محکم دستمال کاغذی سفارشی ، کاملا حرفه ای و متناسب با پوست صورت، حتی پوست لطیف کودکان تهیه و تولید شده است. شاید برای شما هم بارها پیش آمده زمانی که غذا می خورید و می خواهید از دستمال کاغذی برای پاک کردن باقی مانده ی غذا از دست و صورت خود استفاده کنید، فورا پاره شده و یا تکه های آن جدا شده و بر روی پوست صورتتان چسبیده اند و مجبورا ترجیح داده اید از سر سفره بلند شده و دست و دهانتان را بشویید؛ اما سری جدید دستمال کاغذی های موجود در بازار به آسانی پاره نمی شوند و حتی هنگام سرماخوردگی و پاک کردن بینی خود نیز متوجه ساختار فوق العاده محکم و نرم آن خواهید شد. از آنجایی که این دستمال کاغذی بافتی لطیف دارد، جهت استفاده برای پاک کردن پوست صورت کودکان که ظریف است و فورا خراش بر می دارد نیز مناسب است. پس اگر به فکر سلامتی و بهداشت خود و خانواده تان هستید سری فوق العاده لطیف و بادوام دستمال کاغذی را از دست ندهید و همیشه در منزل خود چند جعبه از آن را داشته باشید.

 

دستمال کاغذی کلینکس

تولید دستمال کاغذی تبلیغاتی با بالاترین کیفیت

مجموعه ی تولیدی کلینکس با سابقه ای درخشان و طولانی، در طی چند سال اخیر با تولید با کیفیت ترین و پرفروش ترین دستمال کاغذی تبلیغاتی و سری جدید و متفاوتی از دستمال کاغذی سفارشی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بازار فروش این صنعت به خود اختصاص داده و بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 

تولید دستمال کاغذی

بدون شک برای اولین بار است که چنین محصولی به لحاظ مواد اولیه ی تولید و تکنولوژی ساخت، با چنین کیفیتی به بازار لوازم آرایشی بهداشتی معرفی شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. گروه صنعتی کلینکس با به کار گیری مجهزترین و به روز ترین فناوری های روز دنیا و دارا بودن پرسنلی متخصص و حرفه ای و استفاده از بهترین مواد اولیه ی ساخت، توانسته است محصولی هم رده و هم تراز با معروفترین برندهای خارجی دستمال کاغذی در دنیا، تولید و وارد بازار نماید. کلینکس با ویژگی های منحصر به فردی نظیر تنوع در شکل، اندازه و طرح دستمال کاغذی تبلیغاتی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بنا به علاقه و سلیقه ی خود، در هر طرح و ابعادی که مایل بودند، دستمال کاغذی خریداری نمایند. شما می توانید صفر تا صد محصولات کلینکس (دستمال کاغذی تبلیغاتی، دستمال کاغذی سفارشی، دستمال کاغذی اختصاصی) را به سلیقه ی خود در هر طرح و اندازه ای انتخاب نموده و برای شرکت، اداره و دفاتر خود سفارش دهید.

نحوه ی ساخت دستمال کاغذی ، دستگاه تولید دستمال کاغذی

در کارخانه های تولید انواع دستمال کاغذی از خمیر کاغذ که به اصطلاح پالپ نامیده می شود به عنوان ورودی دستگاه استفاده می شود. این دستگاه که Hydrapulper نام دارد و مانند یک مخلوط کن بسیار بزرگ الکتریکی عمل کرده وبا مخلوط کردن خمیر کاغذ یا پالپ با آب، نوعی الیاف خاصی تولید می کند که به این الیاف نیز استوک (stock) گفته میشود. هنگام کار دستگاه، به طور پیوسته، آب به مخلوط افزوده می شود تا جایی که مخلوط کاملا رقیق شده و بیشتر از ۹۹ درصد آن را آب تشکیل می دهد. پس از این مرحله، الیاف سلولزی حاصل، قبل از شکل گیری به صورت صفحه ای و ورقه ورقه شدن، به طور کامل و دقیق در دستگاه های پالایش کننده بسیار قوی و حرفه ای از هم جدا می شوند و نتیجه ی کار می شود ترکیبی حاصل از ۹۵ درصد الیاف و فقط ۵ درصد آب و در آخر به مرحله ی ساخت و تولید دستمال کاغذی می رسد. ورقه های تولید شده به رول های بزرگی پیچیده می شوند و این رول ها به رول کننده یا غلطک هایی انتقال می باشند و در واحدهای تبدیل، تعداد بسیار زیادی رول بر روی دستگاه های تا کننده ی چند منظوره قرار گرفته و طی این فرایند، دستمال کاغذی ها تا و مرتب شده و بین هم قرار می گیرند و در نهایت در داخل جعبه های دستمال کاغذی کلینکس در طرح ها و ابعاد مختلف قرار می گیرند و توسط خودروهای حمل و نقل مخصوص شرکت کلینکس به بازار فروش عرضه می شوند.

دستگاه تولید دستمال کاغذی

دقت داشته باشید پوئن مثبت ویژه ای که دستمال های کلینکس دارند این است که به دلیل تا شدن و مرتب و منظم بودن آن ها در داخل جعبه، هر بار که دستمالی را از جعبه خارج میکنیم، دستمال زیرین حالت سالم و تازه ی خود را از دست نمی دهد و برای استفاده در دفاتر، ادارات و مجالس مهمانی مناسب تر است.

نکات بهداشتی و ویژگی های دستمال کاغذی مرغوب

یک دستمال کاغذی خوب و مرغوب باید از خمیر سلولزی سفید رنگ و الوان تولید شود و از دوام و استحکام کافی برخوردار باشد و در تمامی مراحل حمل و نقل تا فروش، شکل ظاهری و زیبایی خود را از دست ندهد. دستمال ها باید عاری از پرز، سوراخ، تراشه، لکه و هر شی خارجی باشند. ورقه های دستمال کاغذی حتما به صورت تک تک و به سهولت از بسته خارج شوند.

دقت داشته باشید که نوع دستمال کاغذی خود را بر حسب نیاز تان انتخاب کنید، به عنوان مثال دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش، دستمال های مرطوب مخصوص کودکان که به هیچ وجه نباید در تماس با دست و یا آلودگی قرار گیرد، دستمال توالت و آشپزخانه که نسبت به سایر دستمال کاغذی ها باید محکم تر و مقاوم تر باشند و صرفا در این مکان ها استفاده شوند و برای مصارف دیگر به کار برده نشوند. تمام افراد به خصوص بانوان به دلیل حساسیت های ویژه ای که دارند نباید از دستمال کاغذی های غیر استاندارد استفاده نمایند چرا که موجب بروز مشکلاتی مانند آلرژی، اختلالات تنفسی و پوستی می شود و به همین دلایل به شدت توصیه می شود که افراد خانواده هنگام خرید دستمال کاغذی از کیفیت و استاندارد بودن محصول اطمینان کافی را حاصل نمایند تا از ایجاد بیماری های ناگهانی در اثر بی توجهی به نکات و اصول بهداشتی جلوگیری نمایند. نکته ی دیگر اینکه در مواقع سرماخوردگی همیشه و همه جا دستمال کاغذی جیبی همراه خود داشته باشید و هنگام سرفه در مقابل دهان خود قرار دهید تا از تکثیر ویروس سرماخوردگی و آلوده کردن محیط ممانعت شود. 

محتوای تبلیغاتی

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس