کد خبر 981431
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
خانزادی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوشکن دماوند به سامانه‌های راداری پیشرفته‌ای مجهز شده که دست‌یابی به اهداف دور دست را برای آن میسر می‌کند.

به گزارش مشرق، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم افتتاح مسابقات غواصی بین المللی نظامی 2019 که در جزیره کیش برگزار شد، درباره الحاق ناو شکن دماوند به ناوگان نداجا گفت: ما امسال الحاق ناوشکن دماوند در ناوگان شمال نیروی دریایی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

تجهیز ناوشکن دماوند به موشک‌ عمود پرتاب

وی افزود: این ناوشکن به طور کامل احیا شده و این کار در مدت 18 ماه انجام شده است. تمامی ایراداتی که در نمونه‌های قبلی این ناوشکن وجود داشته در ناوشکن دماوند برطرف شده است. این ناوشکن به سامانه‌های راداری پیشرفته‌ای مجهز شده که دست‌یابی به اهداف دور دست را برای آن میسر می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این ناوشکن به تسلیحات جدیدی مجهز شده و در حال پیش‌بینی برای تجهیز ناوشکن دماوند به سیلوهای پرتاب عمودی موشک هستیم.

دریادار خانزادی تصریح کرد: این روند در ناوگان جنوب نداجا هم در حال انجام است. ما امسال در ناوگان جنوب نداجا الحاق ناوشکن دنا و یک فروند ناو موشک‌انداز را خواهیم داشت به انضمام یک فروند ناو مین شکار جدیت تجهیزات نوین مین روزی در سطح و زیر سطح دریا مجهز است. علاوه بر این یک عامل کرافت را هم به صورت کاملا بومی ساخته‌ایم که امیدواریم در هفت آذر شاهد الحاق این هاور کرافت هم باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    32 4
    بهترین خبری که شنیدم دستیابی ایران به سیلو پرتاب عمودی موشک از ناوشکن خیلی خوشحال شدم بخدا خداروشکر
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    25 4
    با تکنولوژی سیلوی پرتاب عمودی موشک از روی ناو میتونیم موشک های بالستیک بدون بالک قیام با برد 800 کیلومتر و یا نسخه های نوسن تر و برد بلند ترش رو روی ناوشکن هامون مستقر کنیم. و همچنین موشک های ضد ناوی که اعلام شد با برد نزدیک به هزار کیلومتر رو هم میتونیم روی ناوها مستقر کنیم. با امید اینکه نمونه های بعدی زیر دریایی فاتح هم به چنین قابلیتی مجهز بشند که با این کار قدرت تهاجمی ایران به شدت افزایش پیدا میکنه و تحولی در تعاملات نظامی به وجود میاد.
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
      10 1
      جو نگیردت اخوی موشک قیام طولش زیاده اصلا مناسب کلاس دماوند نیست این سیلوهای پیش بینی شده برای دماوند مناسب موشکهای کروز و پدافندیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس