کد خبر 981105
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
واکنش محسن هاشمی به اخذ عوارض ترد از تونل‌ها: شایعه‌ای بود که تکذیب نشد

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پادگان‌ها از تهران خارج می‌شوند، گفت: 70 درصد پادگان 06 بین پاسداران و بزرگراه صیاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر با شهردار تهران که صبح امروز برگزار شده است، اظهار داشت: دو موضوع انتصابات و ساختار شهرداری و طرح تفصیلی منطقه 22 در جلسه امروز مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

بازدید امیر حیدری از آموزشگاه «۰۱ نزاجا»

وی افزود: شهرداری باید لایحه‌ای را در مورد ساختار جدید و انتصابات برای تصویب به شورا ارائه کند که اعضا شورا نظرشان را ارائه کردند و انشاءاله بزودی شاهد ارسال لایحه‌ای در این زمینه به شورا خواهیم بود. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: طرح تفصیلی منطقه 22 به پایان رسیده و اقدامات لازم در این زمینه در معاونت شهرسازی به اتمام رسیده است که این موضوع در جلسه مطرح شد که آیا باید  این مساله در شورا به تصویب برسد یا خیر که شهردار تهران نظرش را اعلام کرد و برخی گفتند شاید لازم به تصویب در شورا نباشد. 

هاشمی گفت: برخی از اعضا نیز اعلام کردند که حتما این مساله باید در شورای شهر بررسی شود و من نیز پیش از این نامه‌ای به  حناچی نوشته‌ام که باید طرح تفصیلی منطقه 22 در شورا نیز نتایج آن به تصویب برسد. 

وی در ادامه به خروج پادگان‌ها از تهران اشاره کرد و گفت: پادگان 06 بین خیابان پاسداران و بزرگراه صیاد که زمینی پر درخت است مربوط به ارتش بوده و باید از تهران خارج شود. 

هاشمی اضافه کرد: شهرداری باید این پادگان را بخرد ولی از آنجایی که بودجه‌ای ندارد باید تمهیدات صورت گیرد تا مصالحه انجام گیرد که می‌توان  70 درصد این پادگان را پس از ساخت در اختیار مردم قرار داد. 

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: تصمیمات خوبی توسط شورای شهرسازی در این زمینه گرفته شده و پادگان‌های زیادی از پایتخت خارج می‌شود و برنامه‌هایی در این زمینه وجود دارد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس آذری IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    22 0
    با توجه به محل استقرار پادگان 06 در شمال شهر تهران و ارزش فوق العاده ملک مذکور باید و باید و باید این انتقال خیلی شفاف صورت بگیرد و افراد سفارشی و اقوام و بستگان وزراء و نمایندگان مجلس و مقامات لشگری و کشوری و متنفذ و آقازاده ها و اشخاص حقوقی و نهادها و مؤسسات وابسته به آنها ، به اسم و تحت لوای « مردم » املاک مورد بحث را مثل گوشت قربانی بین خود تقسیم نکنند.
    • DE ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
      17 1
      وقتی یک آقازاده سرشناس، این تقسیم را نظارت میکنه، خب انتطار داردید، نتیجه آن چه باشد؟
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    13 0
    مردم؟ مگر میشود؟
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    11 1
    مردم با چه ژنی منظورته؟
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    17 1
    اعضای این خانواده هاشمی رفسنجانی وقتی درباره یه چیز میگن «به مردم میرسه» من حس میکنم دارن میگن «به خودمون میرسه»
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    2 2
    به مردم نمیرسه. مردم باید پول بدهند. پولش میره تو جیب شورای شهر و شهرداری و انشالله برای مردم خرج بشه نه برای خود اعضای شورای شهر. یه جوری میگه مردم انگار قراره مجانی بدهند به مردم.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    3 0
    مردم پول میدن میخرند!! حالا پوله میرسه به کی و کجا خرج میشه مهم نیست که. مهم اینکه زمین رسید به مردم!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    2 0
    این پادگانها معمولا فضایی برای تنفس شهر هستند، بجای تراکم سازی و خفه کردن فضای آنها میتوان از ان بعنوان ساختمانهایی در جهت منفعت عموم استفاده کرد.
  • حیدر صالح IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    2 1
    این محسن هم مثل پدر مرحومش باید برد استخر فرح .
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
    4 1
    مطمئن باشید به مردم میرسه !!! البته خبرش منظورمه
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
    0 0
    پادگان 06 بهتر است تابه بوستان وفرهنگسرا تغییرپیداکندتاعموم مردم ازآن استفاده کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس