کد خبر 980817
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
رهبری و قالیباف

محمد باقر قالیباف گفت: توصیه امنیتی رهبر انقلاب در زمان مسوولیتم در ناجا هیچ گاه از ذهنم پاک نخواهد شد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف که برای حضور در یادواره شهدای نیروی انتظامی استان فارس در شیراز حضور یافته بود، در حاشیه سخنرانی خود، گذری به زمان مسوولیتش در سمت فرماندهی ناجا زد و توصیه ای که رهبر انقلاب در مورد امنیت به وی در آن مقطع زمانی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

فرمانده اسبق ناجا در خصوص موضوع مذکور اظهار داشت: تعبیر دقیق و شاملی که رهبر انقلاب از موضوع امنیت داشتند، موجب می‌شود که انسان قدر زندگی در یک نظام ولایی را بیشتر درک کند.

قالیباف توصیه رهبری به وی در مورد برقراری امنیت را این گونه برشمرد: در جلسه‌ای که در اوایل فرماندهی ناجا خدمت رهبر انقلاب رسیده بودیم، ایشان بنده را کنار کشیدند و گفتند: امنیت برای مردم بسان خورشیدی است که صبح گاهان بر همه بندگان طلوع می‌کند؛ چه بر آنهایی که تا سحرگاهان مشغول عبادت پروردگار بوده چه بر آنهایی که خدایی ناکرده در معصیت خدا، شب را به صبح رسانده‌اند. الان هم شما در نیروی انتظامی باید شبیه خورشید بوده و امنیت را برای همه به طور مساوی ایجاد کنید بدون آنکه به سلایق و گرایش افراد توجه کنید که چه دینی یا چه مذهبی و مرامی دارند الا آن قلیل افرادی که بر اساس قانون مجرم بوده و باید با آنها طبق قانون برخورد کرد. در اجرای قانون نیز دقت کنید. اگر در خانواده‌ای پدری خطا کرده به‌گونه‌ای عمل نکنید که سایه خطای پدر بر فرزندش سنگینی کند چراکه فرزند وی که گناهی نکرده که باید سرشکسته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • وطن خواه شيعي ايراندوسن IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    30 60
    امنيتي ها وانتظامي ها بخوانندوعمل كنند!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    20 23
    در جلسه‌ای که در اوایل فرماندهی ناجا خدمت رهبر انقلاب رسیده بودیم، ایشان بنده را کنار کشیدند و گفتند: امنیت برای مردم بسان خورشیدی است که صبح گاهان بر همه بندگان طلوع می‌کند؛ چه بر آنهایی که تا سحرگاهان مشغول عبادت پروردگار بوده چه بر آنهایی که خدایی ناکرده در معصیت خدا، شب را به صبح رسانده‌اند.
  • ج د ا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    58 33
    خداوندا از عمر من بگیر و به عمر رهبرم سید علی خامنه ای بیفزا ، چون هر روز و ساعتی که رهبرم سایه اش بر سر این مملکت باشد برای مردم ایران و جهالن نعمتی بس بزرگ است و برای مردم شاید قابل درک نباشد همانگونه که وجود هوا ( اکسیژن ) برای انسان نعمتی بس بزرگ است ولی ما انسانها از آن داریم استفاده میکنیم ولی متوجه نیستیم /
  • دیده بان IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    44 32
    قالیباف یک مرد کم نظیره... در دوره ی قبلی به ایشان اجحاف شد. اجحاف سنگینی هم شد. اما بخاطر اینکه وحدت حفظ بشه و رای نشکنه کاملا متواضعانه کنار کشید. از شهرداری تهران هم لیست امید ایشان را با آن همه خدمات در ام القرای ایران کنار زدند. اما تا کنون لحظه ای و کلامی بر خلاف مصالح کشور و نظام و رهبری حرفی نزده اند. ایشان با کارنامه ی موفقی در امور اجرایی کشور و نمونه ای از مدیریت اسلامی و پیرو ولایت فقیه در ذهن ما همیشه می درخشند. خدا توفیقشان بدهد.
  • مرگ بر منافق IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    18 7
    می بینم که تیرانا نشین های مزدور به نظرات ذیل این خبر حمله ی سختی کرده اند. معلومه از قالیباف خیلی دلشون پره ... زنده باد قالیباف تا کور شود هر منافقی که نتواند دید
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    1 1
    اصل تامين امنيت در شب هاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس