کد خبر 980777
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
قلعه نویی

سرمربی سپاهان در مورد شرایط تیمش و اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه صحبت کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، امیر قلعه نویی در پایان مسابقه تیم‌های سپاهان و گل‌گهر با اشاره به برنامه‌های سپاهان برای سال جاری اظهار کرد: اینجا سپاهان است و در هر زمان در بین قطب‌های فوتبال ایران بوده است، البته به غیر از دو سه سال گذشته که شرایط خوبی نداشت، اما همان موقع هم از سپاهان انتظارهای زیادی وجود داشت و الان این انتظارها دوچندان شده است، در سپاهان همیشه هواداران قهرمانی و شرایط خوب می‌خواهند.

وی اضافه کرد: سپاهان بهتر از سال‌های گذشته‌ای شده که در این تیم مربیگری می‌کردم است، اما تا لیگ شروع نشود نمی‌توان پیش‌بینی کرد. باید یک سوم از لیگ سپری شود تا عیار تیم‌ها مشخص شود و برای پیش‌بینی زود است، اما من به این سپاهان امیدوارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص مذاکرات سپاهان برای جذب رضا اسدی و قرارداد تراکتورسازی آذربایجان شرقی با این بازیکن افزود: با آقای اسدی مذاکراتی انجام دادیم، اما رقمی که اعلام شد دو برابر سقف خرید سپاهان بود، ما چارچوب مالی داریم و همین الان نیز نصف بعضی از تیم‌ها هزینه نکردیم، به عنوان نمونه اسدی وقتی مبلغ بالایی گفت از سوی سپاهان این مبلغ تایید نشد.

وی در خصوص عدم توافق مالی اسدی با سپاهان تصریح کرد: برای یک بازیکن چارچوب و شیرازه تیم خود را از لحاظ مالی خراب نمی‌کنیم. بارها اعلام کردیم باشگاه می‌تواند قراردادهای خود را اعلام کند و کادر فنی نیز این کار را انجام می‌دهد. همچنان ضرورت خرید دو بازیکن در دو پست وجود دارد.

قلعه نویی با اشاره به اینکه عقب افتادن لیگ به ضرر سپاهان شده است، ادامه داد: تیم سپاهان سر زمانی که قبلا به تیم‌ها اعلام شده‌بود کار خود را آغاز کرد و با برگزاری دو اردو و یارگیری کافی خود را برای ۱۰ مرداد آماده کرد.

وی تصریح کرد: بی‌شک وقتی بازیکن و مربی بلاتکلیف باشند از لحاظ روحی و روانی دچار مشکلاتی می‌شود؛ سپاهان با برگزاری مسابقات تدارکاتی خود را برای بازی‌های لیگ آماده می‌کند. امیدواریم هرچه زودتر تکلیف باشگاه‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

اقدام خیرخواهانه بازیکنان سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص آینده سازی و جوانگرایی‌اش در سپاهان اظهار کرد:بازیکنانی که سپاهان خریده است، می‌تواند به این تیم در آینده کمک کنند؛ من آینده سازی که برای سپاهان انجام داده‌ام را در سایر تیم‌ها از جمله تراکتور و استقلال هم اجرا کردم و بازیکنانی نظیر سردار آزمون، اکبر ایمانی، حسن جعفری، محمدرضا حسینی، امید نورافکن، محسن کریمی به فوتبال ایران دادم.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل تیم جوانان در کنارتیم اصلی اثرگذاری در انگیزه بازیکنان است، اضافه کرد: اگر می‌خواستیم نتیجه‌گرا باشیم یک تیم دو سه ساله می‌بستیم اما الان بر خلاف این دید کوتاه مدت یک تیم مدعی ایجاد کردیم که تیم دوم آن هم قوی است؛ یک تیم برای سپاهان درست کردم که ۵-۴ سال تاریخ مصرف دارد.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت تیمش در مقابل گل‌گهر و اولین تساوی سپاهان در بازی‌های تدارکاتی این فصل، اظهار کرد: گل‌گهر تیم بسیار خوبی نشان داد و از طرفی بازیکنان تیم سپاهان نیز روز گذشته ۵-۴‌ ساعت بازی تدارکاتی و تمرین داشتند و بسیار خسته بودند. در فوتبال همیشه نمی‌توان برنده بود.

وی افزود: اگر وقتی یک گل جلو بودیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه را با پیروزی همراه کنیم و از طرفی در بازی سه چهار بازیکن اصلی ما نبودند و با حضور این بازیکنان روند سپاهان بهتر خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت شایان مصلح گفت: رسانه‌ها اجازه بدهند هرکس با باشگاه قرارداد بست و اعلام شد، از سوی رسانه‌ها منتشر شود ؛ الان نامی را مطرح نمی‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس