کد خبر 980736
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
دیدار واعظی با اردوغان؛ تاکید بر افزایش حجم روابط دو کشور

محمود واعظی و رجب طیب اردوغان برتلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه تاکید کردند.

به گزارش مشرق، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور عصر جمعه(11 مرداد) با "رجب طیب اردوغان " رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و درباره راه‌های تقویت همکاری‌های دو کشور در همه عرصه‌های مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

واعظی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری اسلامی ایران به دولت و ملت ترکیه تاکید کرد که تهران از گسترش همکاری‌ها با آنکارا در همه عرصه‌ها استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید:

برگزاری دور بعدی اجلاس سران روند آستانه در ترکیه با حضور روسای جمهوری ایران، ترکیه و روسیه در آینده‌ای نزدیک و برگزاری کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و ترکیه در شهریورماه، از جمله موضوعات و محورهای مورد گفت‌وگو در این دیدار بود.

واعظی و رجب طیب اردوغان در این دیدار برتلاش برای افزایش حجم روابط تجاری ایران و ترکیه برمبنای هدفگذاری روسای جمهور دو کشور تاکید کردند.

آخرین تحولات منطقه و همکاریهای دوجانبه و چندجانبه با هدف تقویت ثبات، امنیت و توسعه منطقه از دیگر محورهای گفت وگوی رئیس دفتر رئیس‌جمهور اسلامی ایران و رئیس‌جمهور ترکیه بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    4 12
    ترکیه دیگه شورش رو دراورده اون از توهین چند سال قبلش به نماینده ایران ( اقای جهانگیری) با گذاشتن صندلی نامناسب، و این هم از توهین فعلی اش و نبودن پرچم ایران در کنار پرچم ترکیه . محو اولسون ایرانین دوشمن لری( به اذری یعنی نابود شوند دشمنان ایران)
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      11 0
      عرف ديپلماتيک است، چون دو مقام در يک پايه نيستند. اگر ح.ر به ديدار اردوغان ميرفت بايد هر دو پرچم ميبود.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    5 4
    برای واعظی همین که یک عکس دوتایی با اردوغان گرفته دستاورد بزرگی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس