کد خبر 980718
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کار باید تشکیلاتی باشد - نشر شهید کاظمی - کراپ‌شده

چاپ بیست و دوم کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» که با محوریت بیانات رهبر انقلاب تدوین شده، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

به گزارش مشرق، چاپ بیست و دوم  کتاب «کار باید تشکیلاتی باشد» که با محوریت بیانات رهبر انقلاب تدوین شده، توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد

هیچ کاری در دنیا بدون تشکیلات پیش نمی رود. انقلاب اسلامی ایران هم بدون تشکیلات پیش نرفت و پیروز نشد.
(رهبر معظم انقلاب ۲۷/۱۱/۱۳۶۰)

کار باید تشکیلاتی باشد، با توجه به نیاز فعالان فرهنگی تدوین و تهیه شده و برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب است، از عناوین این کتاب می‌توان به، ضرورت کار تشکیلاتی، آثار و برکات کار تشکیلاتی، شاخص‌ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی، آفت شناسی کار تشکیلاتی، وظایف مدیر تشکیلات، وظایف اعضاء تشکیلات، نمونه‌های موفق تشکیلات انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب سازماندهی می‌خواهد و ... اشاره کرد که کاملا بصورت کاربردی، دسته‌بندی و پردازش شده است.

در برشی از کتاب می خوانیم:
همه نوع قله ای را می توان فتح کرد

دانشگاههای ما امروز کار علمی می کنند؛ جوانان ما پیشرفتهای علمی می کنند؛ در بخشهایی پیشرفتهای علمی ما دنیا را نگران کرده است؛ این به برکت انقلاب است. یک کشور تا پیشرفت علمی و پیشرفت اقتصادی نداشته باشد، همیشه قدرتمندان به او زور می گویند. کشور ژاپن که تحت سلطه و تحت اشغال بود، خود را جمع و جور کرد و از لحاظ علمی پیشرفت نمود. غربی ها که هیچ مایل نیستند به منطقۀ شرق نگاه کنند و به غیر نژاد اروپایی توجهی کنند، به خاطر پیشرفت علمی مجبورند آن را جدی بگیرند. در بعضی از مراکز سیاسی علمی آمریکا گفته اند ما نمی خواهیم یک ژاپن اسلامی به وجود آید! ژاپن اسلامی یعنی شما. گفته اند نمی خواهیم بگذاریم ملت ایران از خود پیشرفت علمی نشان دهد. این ها حرکت ملت ایران را می بینند؛ این خودباوری را می بیند؛ این هم از برکات انقلاب و نظام اسلامی بود. اینکه ما امروز در دانش هسته ای، در دانش سلولهای بنیادی که از دانشهای بسیار کمیاب دنیاست پیشرفت هایی کرده ایم که دشمنان ما را هم به اعتراف وادار می کند، نشان میدهد در محیطی که خودباوری وجود دارد و ملت توان خود را باور کرده است و آزادانه و بدون سلطۀ بیگانه مشغول کار است، همه نوع قله ای را می توان فتح کرد.

چاپ  بیست و دوم  «کار باید تشکیلاتی باشد» در قطع رقعی و  ۱۵۲ صفحه  به صورت چهار رنگ به کوشش محمود زارعی و  توسط نشر شهید کاظمی منتشر شده است.
علاقمندان جهت تهیۀ این کتاب می توانند از طریق سایت manvaketab.ir با ۲۰ درصد تخفیف، اقدام نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    3 0
    به مشرق نیوز توصیه می کنم حتما قسمت هایی از کتاب را یا جملاتی از کتاب را متشر کند واقعا راهبردی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس