کد خبر 980637
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
رئیسی: اعلام فساد امیدآفرین نیست؛ اقدام علیه آن امیدآفرین است

مردم شهرستان گناباد در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به پرونده شهادت شهید حدادیان در جریان غائله دراویش در خیابان پاسداران و معرفی و مجازات عاملان این جنایت شدند.

به گزارش مشرق، جمعی از مردم شهرستان گناباد درخصوص رسیدگی به پرونده شهادت شهید حدادیان در غائله خیابان پاسداران در لشکرکشی خیابانی دروایش داعشی نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نگاشته و خواستار رسیدگی فوری به این پرونده شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حجت‌الاسلام رئیسی: منافقین، سربازان بدون یونیفورم آمریکا هستند

در زیر متن این نامه را می‌خوانید

به نام خدا
اول اسفند ۱۳۹۶ شهادت بسیجی محمدحسین حدادیان و امروز ۴ مرداد ۱۳۹۸ حدود ۱۷ ماه از لشکرکشی خیابانی و وحشیانه دراویش داعشی صفت در خیابان پاسداران تهران که با حمایت و تشویق جریان‌های معاند و برانداز همراه بود و منجر به شهادت مظلومانه و غریبانه ۳ جوان از نیروی انتظامی و جوان بسیجی محمدحسین حدادیان شد، می گذرد.

حضرت آیت الله رئیسی
رییس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم
ما مردم شهرستان گناباد، ضمن ابراز مجدد همدردی با خانواده ارجمند شهید حدادیان که در این مدت بدون چشمداشت و بدون مساعدت ویژه مسئولین مشغول فعالیت جهادی فرهنگی بوده‌اند و ضمن ابراز انزجار از جریان منحرف دراویش، از حضرتعالی به عنوان عالی ترین مقام قضایی کشور، تقاضا داریم:
۱- با تعیین تکلیف فوری پرونده شهادت شهید حدادیان و معرفی و مجازات قاتلین این شهید شاهد، دین  خود را به خون شهید و انقلاب اسلامی ادا و قوت قلب و  آرامش به والدین معظم شهید هدیه نمایید. 
اینکه پس از گذشت مدت مدید، هنوز قاتلین شهید معرفی و مجازات نشده اند، امت حزب الله را نگران نموده و اذهان را به اشتباه متوجه جریان های نفوذ و فشار در بررسی این پرونده می کند.
۲-سران جریان منحرف دراویش، مسببان اصلی این حادثه و حامیان داخلی آنان را به مردم معرفی و به اشد مجازات اسلامی رسانید تا با حذف این موج تزویر، جریان معاند در مقیاس قابل توجهی خلع ید شود.
۳- خانقاه دراویش در خیابان پاسداران را که تاکنون مظهر بسیاری از انحرافات بوده و فرماندهی این لشکرکشی خیابانی نیز از این محل انجام می شده است را به حکم قضایی برای همیشه تعطیل نمایند و در فرآیندی معقول و منطقی تبدیل به احسن از جمله ایجاد مرکز فرهنگی شود.
۴- گروه تحقیق و تفحص با روحیه عدم طرفداری و وابستگی تشکیل شود و بررسی نمایند آن دسته از افراد و مسئولین در هر رده و جایگاه به ویژه در مجموعه وزارت کشور و وزارت اطلاعات که مغرضانه در طی یک ماه شورش دراویش مسامحه نموده و موجبات گستاخی ایشان را فراهم آورده اند، چه کسانی بودند. این مزدوران به مردم معرفی شوند و به حکم اسلام با آنان برخورد شود.
۵- شنیده ها حاکسیت که دولت محترم در صدد اختصاص تسهیلات میلیاردی به دراویش دارد. تزریق هرگونه تسهیلات به این جریان، صرفا تقویت بنگاه های اقتصادی شان بوده و تمام فعالیت اقتصادی دراویش به منظور پشتیبانی انحرافاتشان می باشد. 
لذا انتظار عمومی این است به هر نحو ممکن از اختصاص تسهیلات جلوگیری به عمل آید و اگر امکان تسهیل از سوی دولت محترم فراهم است، آن را از مسیرهای فراگیر عمومی به اشتغال‌زایی در مناطق کم برخوردار هدف گذاری نماید. 
۶-تاکنون به بهانه های غیرمنطقی و سودار به وابستگی برخی از مسئولین به دراویش، در احداث یادمان شهید حدادیان در خیابان پاسداران کوتاهی شده است. حمایت و مساعدت حضرتعالی در احداث این یادمان باعث رضایت قلبی حزب الله خواهد بود.
۷- انزجار و تنفر عموم مردم شهرستان گناباد از فرقه انحرافی دراویش بارها اعلام شده است. لذا دستور فرمایید پسوند گنابادی از نام این فرقه حذف و در انتشارات و اخبار و .... استفاده نشود. 
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    9 2
    اقا ریسی به اداره ثبت املاک و اسناد که فساد از سرکول ان اداره بالا میرود رسیدگی کنید
  • الناز IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    12 1
    درود فراوان عالی بود
  • تهرانی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    13 2
    بارک الله و احسنت بر مردم فهیم و بصیر و ولایتمدار گناباد ....
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    6 1
    دراویش نعمت الهی نه گنابادی این لکه ننگ را از پیشانی شهرمان بزدایید.
  • احمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    7 1
    این پرونده آزمونی خوب برای شجاعت وقاطعیت قوه قضائیه است
  • پويا نوري IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    5 1
    احسنت به مردم فهيم گناباد
    • عزیزی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 0
      باکمال ادب وعرض سلام وخسته نباشید خدمت ریاست محترم قوه قضاییه جناب آقای ریسی اول ازهمه واقعآ ازته دل میگم شما رادوسدارم دوم اینکه خداوکیلی من یه مستاجرم بچهامو جا میزارم دوهزار کیلومتر میرم واسه یه لقمه نون خدارا خوش میاد بخدا قسم دیگه کم آوردم سرم پیش زن بچم خم بخدا سه ماه یبار میام میبینمشون از جنابعالی تقاضای کمک رادارم چون واقعن میبینم باجان دل واسه ملت تلاش میکنید از تون ممنونم خدا بهتون عزت سلامتی بده خدایی یه کاری واسع من بکنید باکمال تشکر
  • HU ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 5
    مگر قاتل محاکمه و اعدام نشد
  • خیبری IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    5 1
    آخه ما گنابادی ها چه گناهی کردیم که انحرافات و جنایات این فرقه به پای ما نوشته میشود تو رو خدا در رسانه ها نگید فرقه گنابادیه...فرقه ملا سلطانی بگید بهتره به نام اجدادشان
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    6 1
    درود بر مردم بزرگوار گناباد.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    2 0
    این دولت از هر کسی که بتونه براش رای جمع کنه حمایت می کنه و براش مهم نیست که کی و چی هستن. حتی کفار هم در صورت رای دادن به اصلاح طلبان مورد حمایت قاطع قرار می گیرن و تسهیلات دولتی می گیرن
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    3 4
    دراویش گنابادی را دوست دارم.. افراد محترم و بی حاشیه ای هستند.. کاش انقدر بزرگ منش بودیم که به همه عقاید احترام می گذاشتیم
    • عالم زاده IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      2 1
      آنوقت آن آدمكشي و خيانت به مردم تهران در خيابان پاسداران كار داعشي ها بود ؟؟؟ يا همين به اصطلاح دراويش و طرفداران نادان آنان...
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    1 0
    احتمالا درگناباد افرادی هستند که چنانچه تسهیلات در اختیار کارخانه های تولیدی قرارگیرد برایشان رقیب درست خواهدشدوشاید این قبیل کارخانه ها متضرر شوند که اگر اینطور باشد به ضرر اشتغال در شهرستان و کشاورزان و دامداران منطقه است . بیایید اگر کسی یا کسانی اشتباه کردند به پای همه ننویسیم .الله اعلم
  • محمدبهمنی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    1 1
    خداوندانشالله عمرمن رابه جناب ریسی بدهد
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 0
      اصلش ان شاءالله است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس