کد خبر 980613
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
تکلیف صندوق‌ذخیره و بانک فرهنگیان در مجلس چه شد؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در جلسه اخیر مقرر شد تا مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون آموزش، پیشنهادات خود را در این باره ارائه دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

به گزارش مشرق، محمدرضا تابش عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: موضوع دلیل تاخیر در اجرایی شدن بند (ه) تبصره (یک) قانون بودجه سال ۹۸ در ارتباط با تامین معادل ۶ هزار میلیارد تومان قیر رایگان برای مصارف آسفالت معابر روستایی و شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر و همچنین مالچ‌پاشی با حضور مسئولانی از وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و همچنین سازمان توسعه و تجهیز مدارس مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی افزود:در جلسه مذکور از انجام تعهد وزارت نفت مبنی بر واریز مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان به حساب خزانه برای تامین بخشی از این منابع تقدیر شد و از سازمان برنامه و بودجه خواسته شد که تا ظرف ۲ هفته نسبت به تخصیص این مبلغ حسب وظایف قانونی در بعد استانی و ملی اقدام کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین موارد ارجاعی از جلسه علنی در ارتباط با تنظیم برخی از برخی از مقرارت مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

تابش اظهار داشت:همچنین در ارتباط با تعیین تکلیف صندوق ذخیره فرهنگیان و یا ایجاد بانک فرهنگیان مقرر شد تا مرکز پژوهش‌های قوه مقننه و کمیسیون آموزش و تحقیقات ظرف ۱۰ روز، پیشنهادات لازم را در این باره ارائه دهند تا بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس