پرچم آمریکا در ویرانی‌ها

گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نشان می‌دهد مرگ و میر در شهرهای آمریکا به مرز بحران رسیده است.

به گزارش مشرق، براساس گزارش‌های منتشر شده نرخ مرگ و میر ناشی از آوردوز که در ۱۰ سال گذشته در مناطق شهری آمریکا پایین‌تر از مناطق روستایی بود، مجددا افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:


به گزارش آسوشیتدپرس، در گزارشی که مرکز دولتی کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا امروز منتشر کرد شهرهای بزرگ آمریکا بالاترین نرخ مرگ و میر ناشی از آوردوز را به خود اختصاص دادند.

کارشناسان از رشد این نرخ خبر می‌دهند.
جولان مرگ و میر ناشی از آوردوز در شهرهای آمریکا/ زنان روستایی و جوانان قربانیان اصلی مواد مخدر

اپیدمی مرگ و میر ناشی از آوردوز در آمریکا به بحرانی مرگبار در تاریخ این کشور مبدل شده است. براساس آمارهای اولیه که در ماه گذشته ارائه شد، حدود ۶۸ هزار آمریکایی در سال گذشته جان خود را در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر از دست دادند.

در ۱۰ سال گذشته نرخ مرگ و میر ناشی از آوردوز در مناطق روستایی بالتار از مناطق شهری بوده است، اما از سال ۲۰۱۵ این روند معکوس شد.

«نیویورک»، «شیکاگو» و «بالتیمور» بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از آوردوز را به خود اختصاص دادند.

هروئین، کوکائین و فنتانیل بالاترین نقش را در این موضوع دارند و سیستم توزیع غیرقانونی مواد مخدر بر این بحران دامن می‌زند.

زنان مناطق روستایی در قیاس با مردان روستایی همچنان بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از آوردوز را به خود اختصاص می‌دهند. غالب این زنان به دلیل مصرف بیش از حد داروهای ضد درد جان خود را از دست می‌دهند.

میانگین سنی ۲۵ تا ۴۴ سال نیز بیشترین قربانیان این اپیدمی هستند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    24 0
    به نظر جوانان امریکایی و اروپایی باید مهاجرت کنن بیان ایران تا شاهده همچنین عواقب زشت و نامید کنند های نباشیم ^ـــــــــ^ باید از ما یاد بگیرن انقدر برا جونان همچیو فراهم کردیم انقده خوبیم که نگوو --ـــــــــــــ---

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس