کد خبر 980460
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
رونالدو

پلیس سئول قصد دارد تحقیقاتی در مورد غیبت کریس رونالدو در بازی مقابل منتخب لیگ کره را شروع کند.

به گزارش مشرق، بازی بین یوونتوس و ستارگان لیگ کره‌جنوبی جمعه گذشته در سئول برگزار شد و با نتیجه تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. در  دیداری که رونالدو در آن حضور نداشت و غیبت او جنجال ساز شده است.

 شرکت "TheFasta" که مسئول برگزاری این بازی دوستانه بود، یوونتوس را تهدید کرده که به دلیل غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم، از آنها شکایت خواهد کرد چرا که ظاهرا بر اساس قراردادی که بین این باشگاه و مسئولان برگزاری بازی بسته شده، رونالدو باید حداقل 45 دقیقه در ترکیب یووه به میدان می رفت.

بیشتر بخوانید:

غیبت رونالدو در دیدار دوستانه دردسرساز شد

هواداران اهل کره جنوبی نیز با شکایت از مسولان برگزاری بازی خواهان دریافت جریمه شده اند. طبق ادعای آس،  پلیس سئول قصد دارد درباره احتمال انجام جرم توسط رونالدو و باشگاه یوونتوس با عدم پایبندی به توافق تحقیقاتی را انجام دهد.

یوونتوس مدعی شده که رونالدو از ناحیه ماهیچه دچار مصدومیت شده و نمی توانست در بازی به میدان برود. با این حال شرکت "TheFasta" و مسئولان لیگ کره هر دو مدعی شده اند که اطلاعی در این باره به آنها داده نشده و بدین ترتیب یووه توافق را نقض کرده است. آس همچنین اعلام کرده پلیس اینترپل وارد این موضوع نخواهد شد چرا که جریمه نهایی برای اتفاقی که رخ داده بیش از یک سال زندان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس