سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه گفت: ‌نیروی زمینی سپاه از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به قدرت برتر در تراز جهانی را برخوردار است.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز پس از بهره‌برداری از 2533 ‌پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اهدای 760 سری جهیزیه در جنوب شرق کشور، از یگان‌های ‌نیروی زمینی سپاه مستقر در مرزهای مشترک ایران و پاکستان و افغانستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

اجازه نگاه نامحرم به سرزمین خود را نمی‌دهیم

وی در این بازدید با اشاره به برقراری امنیت در مرزهای شرق کشور با تلاش و همت خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه فرماندهان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: ‌با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه فرماندهان شاهد ‌برقراری امنیت پایدار مردمی در استان سیستان و بلوچستان و خنثی‌سازی تهدیدات و باطل کردن خواب‌های آشفته دشمنان هستیم.

‌فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه ‌در این منطقه‌ با مجموعه کاملی از دشمنان انقلاب و نظام مواجه است، افزود: دشمنان و تروریست‌ها در این منطقه به گونه‌ای تمام عیار در سطوح راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی علیه ملت ایران به صحنه آمده‌اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ‌سیستان و بلوچستان نقطه کانونی و تلاقی توطئه‌های دشمنان منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای، محلی و نقطه‌ای در نبرد نگرش‌ها و جنگ اراده‌ها و ادراک‌ها برای به مخاطره انداختن امنیت و آرامش مردم ما به شمار می‌رود، تصریح کرد: ‌امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید اما به خودی خود از بین می‌رود، ما باید هر روز به طراحی و انجام تلاش جدید روی بیاوریم، دشمن روش‌های خود در دشمنی با ملت ایران را هر روز تغییر می‌دهد و ما باید با هوشمندی و اشراف اطلاعاتی و تسلط بر رویکردها و رفتارهای آن، جلوتر از آنها عمل کنیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ عاطفی، احساسی، رأفت و همدردی، همراه مردم و چه بسا در متن خانه و زندگی مردم حضور دارند و عطر و حرارت این حضور برای آنان امیدآفرین و منشاء اعتماد و آرامش شده است، ادامه داد: ‌نیروی زمینی سپاه  از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای تبدیل شدن به قدرت برتر در تراز جهانی را برخوردار است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 10
    آیت تصویر سرتیپی هست لطفا تصویر سرلشکری بگذارید
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      3 9
      چه فرقی میکنه. این عکس خبریه فقط جهت تزیین صفحه
  • AU ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    5 1
    یعنی الآن قدرتی برتر در جهان نیست
  • سید امیر US ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    6 5
    سردار سلامی شما رو چیکار کرده،که،بعد از این همه مدت،عکسش رو با درجه سرتیپی نشان می دهید.
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    24 8
    جو گیر نشو سردار
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      1 17
      سردار عزیز ما منطقی ترین در جهان است - تو بجای ایجاد روحیه در نظامیان عزیزمان حرفهای گنده تر از دهنت می زنی - فکر می کنی همه مثل خودت هستند.
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    13 4
    هیچ فرقی نمیکنه
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    5 18
    احسنت.خیلی عالی .خداقوت.خسته نباشید .
  • ها IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 7
    امان ازین یکی مستعمره لندن. کم شری بید بمب اتم هم مفتی بهش دادن محض زدن پوز ما. ها؟ بعد بما میگن پیفه دس نزن. اه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس