کد خبر 980431
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
نیمار

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مایل به فروش نیمار است اما برای مشتریان وی ضرب‌الاجل تعیین کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «اکیپ» فرانسه گزارش داد؛ نیمار به دنبال ترک پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان است و طرفین به دنبال یافتن راه‌حلی برای عملی شدن این موضوع هستند. طبق این گزارش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای باشگاه بارسلونا ضرب‌الاجل تعیین کرده که تنها تا تاریخ 10 آگوست - 19 مرداد - فرصت به خدمت گرفتن این مهاجم برزیلی را دارد، در غیر اینصورت این انتقال کلاً منتفی خواهد بود.

نشریه «مارکا» هم خبر داد سه طرف این انتقال یعنی پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و نیمار همچنان پشت‌پرده در تلاش هستند تا انتقال مهاجم برزیلی به نوکمپ عملی شود اما هنوز به توافقی در این زمینه دست نیافته‌اند.

نیمار که تابستان 2017 پس از اینکه بند فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی‌اش توسط پاری‌سن‌ژرمن فعال شد و به حضور چهار ساله‌اش در جمع آبی‌واناری‌ها پایان داد، پس از دو فصل حضور در جمع پاریسی‌ها علاقه زیادی‌ دارد تا به نوکمپ بازگردد.

بیشتر بخوانید:

آخرین درخواست پاری‌سن‌ژرمن از نیمار

پاری‌سن‌ژرمن پیش از این پیشنهاد بارسلونا برای دریافت 40 میلیون یورو به علاوه دو بازیکن این تیم که از بین فیلیپه کوتینیو، ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله است را در قبال فرستادن نیمار به نوکمپ نپذیرفت.

گزارش‌ها حاکی از آن است پاری‌سن‌ژرمن تمایلی به معاوضه بازیکن با بارسلونا ندارد و تنها در صورت دریافت پیشنهاد نقدی بیش از 222 میلیون یورو حاضر به فروش نیمار 27 ساله است اما باید دید در نهایت آیا آنها از موضع خود کوتاه خواهند آمد یا خیر!

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس