قالیباف نمایه

محمدباقر قالیباف گفت: پهباد را زدیم؛ آمریکا هیچ غلطی نکرد و این اقتدار ما و زبونی دشمن نتیجه عمل به فرهنگ قرآنی بود؛ گرچه هیچ‌گاه قصد تعرض به هیچ کشوری را نداشته‌ایم.

به گزارش مشرق،  محمدباقر قالیباف صبح امروز در یادواره شهدای حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه همگان امنیت جامعه را مدیون شهدا هستند، اظهار داشت: لازم نیست که همه باور انقلابی داشته باشند تنها کمی انصاف کافی است که بدانیم برای وجود چنین امنیتی باید سر تعظیم در مقابل خانواده شهدا فرود آریم.

وی با اشاره به دخالت‌ها و حضور نظامی دشمن در منطقه خاورمیانه و آسیب‌های ناشی از این حضور نکبت‌بار گفت: طبق آماری که از کشورهای مداخله کننده بیرون می‌آید، از زمان حضور آن‌ها در منطقه خاورمیانه تابه‌حال، ناامنی در کشورهای مداخله کننده نیز بیشتر شده و بعضاً تلفات بیشتری را هم متقبل شدند.


فرمانده اسبق ناجا با بیان اینکه قدر امنیت کشور را باید بیش‌ازپیش دانست، ادامه داد: برای این امنیت مدیون شهدا هستیم که شهدای ناجا نیز ازجمله آن‌ها محسوب می‌شوند؛ شهدایی که مظلومیت آن‌ها را به چشم دیده‌ام.
قالیباف با اشاره به دوران خدمت خود در ناجا به‌عنوان فرمانده این نیرو نیز گفت: در طول خدمت به مظلومیت این نیرو پی بردم چراکه آن‌ها کارهای بسیار سخت و طاقت‌فرسا در حوزه امنیت انجام داده اما این کارهای خطیر برای مردم ملموس نبود؛ کارهایی که در بیشتر مواقع به شهادت نیروها می‌انجامید.

بیشتر بخوانید:

واکنش قالیباف به توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه

تنها راه حفظ عزت ملی از دید قالیباف


وی با بیان اینکه امنیت لازمه زندگی فردی و جمعی است، هدف نهایی از ایجاد امنیت را رشد و تعالی کشور عنوان کرد و افزود: اگر امنیت باشد و پیشرفت در ابعاد مادی و معنوی صورت نگیرد، به‌نوعی کفران نعمت شده است.
شهردار اسبق تهران با اشاره به رویدادهای سیاسی اخیر کشور به‌ویژه بحث برجام و تجربه‌هایی که باید از این قرارداد گرفت، بیان داشت: پیش از برجام سخن این بود که باید با آمریکا مذاکره کنیم گرچه بارها گفته شد که سران این کشور قابل‌اعتماد نیستند؛ اما به‌هرحال مذاکره کردیم و نتیجه آن را هم دیدیم.


قالیباف ادامه داد: سخن در مورد مذاکره با آمریکا در حالی مطرح می‌شد که رهبر انقلاب بارها گفته بودند که «هزینه ایستادگی در مقابل ظلم بسیار کمتر از هزینه مذاکره باکسانی است که ظلم می‌کنند». برخی نیز می‌گویند جنگ روی می‌دهد که بازهم رهبر انقلاب با قاطعیت گفتند که نه جنگ رخ خواهد داد نه مذاکره.


وی همچنین گفت: به‌هرحال برجام چند درس بزرگ برای ملت ما داشت و مهم‌ترین درس این بود که فهمیدیم کشور باید با دست‌یابی به آخرین تکنولوژی‌های روز، پیشرفت کند.


فرمانده سابق ناجا با اشاره به سرنگونی غرورآمیز پهباد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقتدار را ناشی از روحیه انقلابی و عمل به فرهنگ قرآنی دانست و گفت: سپاه پهباد متجاوز را زد و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و این زبونی دشمن نتیجه عمل به فرهنگ قرآنی بود؛ فرهنگی که به ما آموخته در برابر ظلم ظالمان نهراسیم و به پیروزی مقابل آنان ایمان داشته باشیم.


قالیباف پیشرفت در حوزه نظامی را ناشی از روحیه انقلابی عقلانیت محور و تکیه‌بر توان داخلی دانست و گفت: ای‌کاش در حوزه اقتصادی نیز این روحیه حاکم بود تا کشور به‌سرعت بر آسیب‌هایی که در این عرصه شاهدیم، فائق آید.
وی خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد کشور به سبب امیدواری به بیگانه، آسیب جدی دیده است؛ مردم سختی‌های بسیاری ناشی از تورم و گرانی تحمل می‌کنند به‌طوری‌که دیگر مشکل اشتغال و بیکاری را فراموش کرده‌اند!


فرمانده اسبق ناجا ضعف‌های مدیریتی را دلیل اصلی ناکارآمدی اقتصادی دانست و افزود: امروز با یک ناکارآمدی اشباع‌شده در برخی مسائل اقتصادی مواجهیم.


قالیباف عقب‌ماندگی اقتصادی را ناشی از عدم خودباوری دانست و تأکید کرد: کشوری که در حوزه نظامی به حدی از تکنولوژی رسیده که پهباد پیشرفته آمریکایی را سرنگون می‌کند، حتماً می‌تواند در حوزه اقتصادی نیز پیشرفت کند اما مشکل عدم خودباوری در مسئولان اقتصادی است.


شهردار اسبق تهران ادامه داد: شاید تکنولوژی سرنگونی پهباد را کشورهای دیگر نیز داشته باشند اما تفاوت اینجاست که آن‌ها جرات و جسارت ایستادن در مقابل متجاوز را ندارند؛ یعنی همان خودباوری که در نیروهای نظامی ما دیده می‌شود.


وی یادآور شد: باور اینکه «خدا با ما است و کدخدا کاره ای نیست»، در تحقق خودباوری بسیار مهم است؛ باوری که به ما می‌گوید در عین انقلابی بودن با محور عقلانیت و درایت کارها را جلو ببریم؛ چراکه انقلابی بودن بدون عقلانیت و درایت ثمری ندارد.


قالیباف افزود: برخی وادادگی و ضعف در برابر دشمن را عقلانیت تفسیر می‌کنند که باید گفت این تفسیر درواقع ظلم به عقلانیت است.


فرمانده اسبق ناجا با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار مادی و نیروی انسانی متبحر در کشور گفت: باوجوداین ظرفیت‌های کلان چرا باید از دشمن تمنا کنیم که مشکلات اقتصادی ما را حل کند؟ آن‌هم زمانی که خود قادریم با مدیریت صحیح بر این مشکلات فائق آبیم.


شهردار اسبق تهران ادامه داد: به‌هرحال تحریم سخت است و کاغذ پاره هم نیست و اثر سوء اقتصادی بر زندگی مردم دارد اما می‌توان در یک برنامه 5 ساله با همین شرایط تحریم، اقتصاد کشور را به نقطه آرامش برسانیم.


وی خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد موضوع همه گرایش‌ها و سلایق کشور است و دولت نیز باید توان خود را در این عرصه به کار بندد و همگان نیز مقابل شهدا و ملت وظیفه‌دارند که یاریگر دولت باشند.


قالیباف افزود: امروز دشمن درحالی‌که در عرصه نظامی و فرهنگی از ضربه زدن به کشور ناامید شده، دست روی نقطه‌ضعف ما که همان حوزه اقتصادی است، گذاشته و فشار می‌آورد.


فرمانده سابق ناجا در پایان نیز گفت: امنیت امروز ما حاصل خون شهدا است و در پناه این امنیت باید کشور را تعالی دهیم که با یاری پروردگار، همت مسئولان و تکیه‌بر توان داخلی این مهم میسر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • رئیسی کجایی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    71 74
    ای خدا یکی نیست سراغ این بیاد یکی نیست گوشی دست رئیسی بده تا اینو تحویل قانون بدن
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      47 25
      چرا اینها را میگی واقعا در مدیران اجرایی کشور قویتر از قالیباف هم سراغ داری...چرا شما جماعت ماهواره زده وغرب پرست عادت کرده اید فقط فحش بدهید ونق بزنید و گوش بسته وچشم بسته در اختیار غرب باشید...مگر اوضاع امروز ما نتیجه قردادن و شعارهای شما نیست...تاکی باید هزینه حماقت واشتباه شما را بدهیم
    • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      18 16
      داری میسوزی؟
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      15 3
      یه مدیر مدبر تو این مملکت باشه قالیبافه کسی که حرفش عملشه وقتی از شهرداری تهران رفت تهرانیا فهمیدن کیو از دست دادند هنوز که هنوزه از کارمندان نیروانتظامی سوال کنی حسرت دوران قالیبافو میخورن حالا تو اومدی چنین مردیو تخریب کنی؟! شناسنامه این مرد عملشه
    • ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      10 1
      دکتر قالیباف در تهران 52 دستگاه پل ساخت که پل طبیعت یا پل نازی آباد فقط نمونه هستند. اگه شهردار شما تونست 10 تا پل بسازه یا چیزی مثل پلازای 7 طبقه وسط میدون ولیعصر بسازه من حرفمو پس می گیرم.از نیایش و صدر و دهها کیلومتر مترو دیگه حرفی نمیزنم.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    73 59
    درود بر سردار قالیباف
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    10 43
    بیکاری نه تنها فراموش نشده بلکه باعث شده خیلی ها که اهل کار نبودن برن دنبال کار...الان خیلی ها رو می بینم که اهل کار کردن شدن کسانی که به کمتر از ریاست راضی نبودن!!!!!
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      58 5
      اره منم میبیتمشون فوق لیسانس هایی که بعد 20 سال تحصیل دارن مسافرکشی می کنند یا کارگری می کنند یا زیر دست اوستاهای دیپلمه و زیر دیپلم کار می کنند نه احساس عزت نفس می کنند و نه غرور و کرامتی براشون باقی مونده وقتی حرف ازدواج پیش میاد با خنده تلخی میگن دیگه از ما گذشت ! 20 سال جوانی شون رو صرف تحصیل و تخصصشون کردند نه تنها به حقشون نرسیدند متهم شدن به این که اهل کار کردن نیستن هنوز خیلی زوده یه عده سبک مغز متوجه عمق فاجعه بشن و فهم کنن که چه اتفاقی افتاده!
    • US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      12 2
      پس روحانی مچکریم!!!!11!1!
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      6 3
      بنده هنوز دنبال ریاستم
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    27 73
    ملت ایران به پیروی از قرآن کریم و اسلام بزرگ ... تصمیمات شورای امنیت و سازمان‌های بی‌ارزش را جز "ورق‌پاره‌هایی" در خدمت «وتو» کنندگان نمی‌داند. امام خمینی. جلد شانزدهم صحیفه در صفحه 384 و در سالگرد روز قدس 61،
    • IE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      2 3
      اگر حامیان قالیباف ذره ای عقل داشتند همین کامنت برایشان کافی بود.
  • LU ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    30 9
    اون هم نیرو هایی در عراق و سوریه را هدف قرار داد
  • افشار IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    24 17
    چرا آمریکا را تحریک می کنید که حتما کاری بکند حالا اگر آنها عاقلانه کار کردند دلیل بر نا توانی نیست
    • سید محمد حسین روشن قیاس IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      12 28
      آخه اگر آمریکا قرار بود غلطی بکنه تا حالا بد ترین هایش را سر ما در می آورد. به قول حضرت اقا اگر فکر می کنید در این 40 سال کاری می توانستند بکنند و نکردند در اشتباه هستید.
    • ناشناس IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      2 0
      خیلی با حالی خخخخخخخخخخخ
    • معلم بازنشسته IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      1 0
      ادم خوبی بود
  • افشار IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 1
    آقای قالیباف از قدیم می گویند مردم را بمرگ بگیرید تا بتب راضی شوند
  • یاسر IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    3 1
    من موندم چرا کسی پیگیر شهرک سازی صنعتی نیست خیلی ها مشغول کار میشن
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    27 24
    جناب قالیباف برای شما که تحریم معنی نداره...این بزرگترین غلط دنیاس این مردم عادی هستن که زیر بار فقر دارن نابود میشن خدا از شما نگذره که جز بدبختی و فلاکت و بدبختی برای مردم ایران به ارمغان نیاوردین
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
      14 11
      خدا از تو و امثال تو نگذره كه با راي هاي قبيله اي، كشور رو به اين روز انداختيد
    • ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      3 5
      رژیم کثیف و سفاک آمریکا حلقوم مردم ایران رو فشار میده و تو به قالیباف فحش میدی ؟! اگه جانفشانی های امثال قالیباف نبود همون شرطه های صدام ...بودن. برو پاهای قالیباف رو ببوس بلکه اون دنیا یقه ات رو نگیره. ضمنا" اینقدر به چرندیات مزدورهای ماهواره گوش نکن. اینا حرفای "احمق پسند و خاله زنکی" میزنن مثل اون کوری زاده شیاد. شما که خدای نکرده خاله زنک نیستی. هستی؟!
  • KR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 3
    درود بر قالیباف من از ایشون میخام شرکت کنه و ب مشورت افراد حسود گوش نده و نره کنار
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 4
    اتتخابات در راه است و ...
  • DE ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    12 5
    درود بر سردار قالیباف
  • DE ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 4
    پس روحانی مششششکریم!
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    11 3
    درود بر قالیباف.
  • محمد حسین بدر IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    2 1
    سلام برادر بازی داره جالب میشه بگذار ببینیم کی برنده میشه
  • معلم IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 1
    وقتی مقداری از متن دیدم دو دستی زدم تو سرم
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    4 6
    سلام آقاي قاليباف خسته نباشي مسافرت خوش گذشت كجايي يه چند وقتي خبري ازت نبود دلمون برات تنگ شده بود
  • وحید IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    13 0
    تو کشوری ک شده ۲۸ سالم تو جیبم هیچی پول ندارم...بیکارم...امیدی ب ایندم ندارم..
    • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      2 2
      پس روحانی مچکریم. حالا کمی زوده بی تابی کنی. با روحانی تا ۱۴۰۰ علی برکت الله
  • مهدی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    6 4
    با درنظر گرفتن وجدان که تنها محکمه ای است که قاضی ندارد باید گفت که در دوران شهرداری ایشان اوضاع بهتر بود در دورانی هم که ایشان در نیروی انتظامی بودند هم همینگونه....به نظر من امثال قالیباف چون بی پرده و بی رودروایستی شفاف حرف میزنن میتونن کار کنند
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 5
    پس چرا باردوم جرات نکردید پهپاد رابزنید؟؟؟!!!
    • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      2 0
      کدوم پهپاد ، همونی که از ترسشون توی یه غار دور از چشم ایران پنهنش کردند یا اونی که سالم دست سپاه افتاده یا اونی که کف دریا راحت خوابیده ، کدومش
  • علی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    8 3
    نامبر وان نبود اما خدایی کار هایی که کرد اختلاسش خیلی کم بود این دولت و مدیرای وقت از شهرداری و کلید ساز و مجلس و .... همشون جیبشون بزرگه ..‌ باقر جیبش کوچیک بود مدیریتش عالی
  • محمدچهره پرداز IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    9 7
    بنده آن زمانی که آقای قالیباف فرمانده نیروی هوایی سپاه بودند دیدم آقای قالیباف برای بازدید و بررسی پرو ژه ها در نیروی هوایی سپاه ساعت ۴یا ۵ صبح جلسه می گذاشتن بررسی رسیدگی عملی می کردند الان اگه صدها پایگاه فضایی داره مدیون قالیبافه
  • احمد IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    1 1
    صادقانه بگم من با حرفهای آقای قالیباف موافقم درگفتارامادرعمل آیا ایشان توانایی انجامش رادارد؟؟؟؟من به آقای روحانی رای دادم اماامروزوقتی وضعیت اقتصادی جامعه و معیشتی مردم رامیبینم احساس گناه میکنم و پشیمانم مامیتوانیم تمام مایحتاج مردم روتوکشورخودمون تولید کنیم شرط اول مدیریت صحیح وجهادی شرط دوم برکناری مدیران ناکارامدوفاسدشرط سوم استفاده از افراد باایمان دلسوزوطن پرست گاهی وقتا افسوس میخورم به خودم میگم جای شهید رجایی خالیست بااین اوضاع بازهم باید پشتیبان دولت باشیم
  • IE ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    1 3
    چه اشکالی دارد بگذارید انتقادات به قالیباف هم درج شود؟ اینهمه وفاداری به قالیباف چه جیزی است جز تعصب کور قبیله ای؟
  • ج ES ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 6
    آقای قالیباف دوره مدیریت شمادیگه تموم شد فکرکاردیگه ای باش .
  • NL ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    4 1
    دروو د بر سردار دلها فالیباب عزیز
  • عبدالرضا IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    3 0
    آقای قالیباف بنده خودم به شخصه بر خودم لازم میدونم که از شما عذرخواهی کنم و چه جایی بهتر از اینجا البته اگر سایت محترم مشرق عذرخواهی بنده رو در سایت بگذارد که بعید میدونم، جناب آقای دکتر قالیباف از شما عذر میخوام به دلیل اینکه در مورد شما بد قضاوت کردم و تحت تاثیر تبلیغات و تهمتهای پوچ و دروغین اصلاح طلبان اصلاح ناپذیر قرار گرفتم، که همیشه سعی کردند که ما مردم رو از احزاب و جناح های دیگر سیاسی بترسانند، ای کاش که در انتخابات به شما و آقای رییسی رای میدادیم تا امروز شاهد اینهمه مشکلات و بحرانهای عمیق و شدید اقتصادی و اجتماعی و حتی سیاسی نمیبودیم، مقصر اصلی این مشکلات اعضای دولت بی تدبیری و نا امیدی نیستند بلکه مقصر اصلی ما مردمی هستیم که نسنجیده و ندانسته فریب ۴تا شعار خوش آب و رنگ این دولت بی تدبیر را خوردیم و با آرای خودمون کسانی را که حتی ذره ای آمادگی و شایستگی اداره دولت را نداشتند برای چنین مسئولیت بزرگی انتخاب کردیم، آری مقصر اصلی بنده و مردمی مثل بنده هستند، برای همه قضاوتهای بدی که در مورد شما کردم از صمیم قلب از شما عذر میخوام، یا علی مدد.
    • رضا IR ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
      1 1
      بابا هر کی که هستی دمت گرم چون که درست حرف دل من و خانوادم و همه دوستان و آشنایانی که باهاشون در ارتباط هستم را زدی به خدا من هم پشیمانم از اینکه چرا به این آقا رای دادم و با هر کسی که از دورو بر شروع میکنیم راجبه مسایل به حرف زدن همه اونایی که به این آقا رای دادند کاملا پشیمانند آخه چرا حواسمون را جمع نکردیم، افسوس افسوس و هزاران بار افسوس، کاش کاش و هزاران بار کاش به هر کس جز این آقا رای میدادیم، دمت گرم ممنون مشرق جان ممنون
  • مجید IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 3
    مردم دیگه گوششون از حرفای دروغ پره.دیگه اخرشه.ادمهای سبک مغزی مث شما باید گرفتار بشین که بفهمین مردم زندگیشون مث مرگ فاجعه بار شده
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    1 3
    این نشانه این هست که آمریکا وترامپ جنگ افروز نیست
  • محسن رحمانی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 3
    با روحانی تا ۱۴۰۰ بعدش هم با جهانگیری تا ۱۴۰۸
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    0 3
    آهسته برو که گربه ساخت نزنه
  • ناشناس IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    3 3
    فقط وفقط آقای قالیباف با لیاقت وکار بلد وانسا نی مسولیت پذیر با شخصیت باایمان به کارهایش اگر به اطرافمان نگاه کنیم متوجه میشویم اصلا شک ندارد که چه کسی دلسوز مملکت هست وکار بلد حیف که نا مردان اورا بخاطر حسادت وکوری چشم نگذاشتند به کشور خدمت کند خدا دشمنان این کشور را نابود کند بامید روزی که این کشور بافرج امام زمان اولین کشور پیشرفته دنیا باشد انشا الله
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
      2 3
      سلام اگر واقعا آقای قالیباف فکرمردم بیجاره بدبخته بیا بریم استانهای محروم آباد کنه مثل سیستان بلوچستان جنوب کرمان و شهرهای دیگرکل بودجه کشور توی تهران خرج میشه
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
    9 0
    بیکاری که هیچی ، اسم خودشونو هم فراموش کردن،خیلی از مردم مدتها س خیلی از اقلام گرانقیمت خوراکی رو از سبد مصرف خانواده حذف کردن، دعا میکنیم خدا به دادشون برسه.
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 1
    الحمدالله به برکت دوازده سال خدمت صادقانه در شهرداری با چهره مذهبی و مبرا از هر گونه اشتباه و خطایی و البته حق به جانب که از شما وجود وضعتون به برکت نظام خیلی خوبه انشاالله که موجودی شما و خانواده روی هم به ده میلیون تومان رسیده باشه و ما مردم را از نگرانی رها ساخته باشید پاینده و برقرار باشید و ارزوی موفقیت بیشتر در نظام جمهوری اسلامی خواهانیم
  • هموطن IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    1 0
    فقط ایکاش ۵۰ درصد هم امنیت اقتصادی داشتیم تا مردم شریف ایران اینقدر زجر نکشند، مرگ تدریجی خانواده ها
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    ازقالیباف‌تشکر‌میکنم‌ازموقی‌که‌ازشهرداری‌رفته‌‌حق‌حقوق‌مارفته‌رفتگرهستم‌مدیریعنی‌سردار
  • بهنام IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
    0 0
    حداقل اینو می‌دونم اون۲۰میلیونی که به روحانی رای دادن باعث وبانی این شرایط ایرانن ما ببین بد وبدتر .....انتخاب کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس