ادعای ترامپ درباره کاهش هزینه‌های نظامی در آینده

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه دیگر نباید وارد جنگ‌های بی‌پایان شویم، گفت: تلاش داریم هر چه زودتر نیروهای خود را از افغانستان خارج کنیم.

به گزارش مشرق،  «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در گفتگو با سی_ اسپن(C-Span) گفت: تلاش داریم هر چه زودتر نیروهای خود را از افغانستان خارج کنیم.

ترامپ اضافه کرد: ما در حال مذاکره با طالبان هستیم و تلاش داریم تا آنجا که امکان دارد هر چه زودتر نیروهای خود را از افغانستان خارج کنیم.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: واشنگتن دیگر نباید هیچگاه خود را وارد جنگ‌های بی‌پایان کند.

بیشتر بخوانید:

بولتون: معافیت‌های هسته‌ای ایران ۹۰ روز تمدید شد

این سخنان در حالی مطرح می شود که وزیر خارجه آمریکا نیز گفته بود ترامپ دستور داده نظامیان این کشور پیش از انتخابات سال آینده از افغانستان خارج شوند، موضعی که پامپئو چند روز بعد از آن عقب‌نشینی کرد.

پامپئو اعلام خبر خروج نظامیان آمریکایی از افغانستان پیش از انتخابات سال آینده را برداشت نادرست رسانه‌ها از سخنان وی عنوان کرد و گفت: امیدوارم که رسانه‌ها مطالب را دقیقتر منتشر کنند.

وی به خبرنگاران در هنگام سفر به کشورهای آسیا پاسفیک گفت: ضرب الاجلی برای خروج نظامیان آمریکا از افغانستان تعیین نشده است.

قرار است دور هشتم مذاکرات آمریکا و طالبان به زودی در دوحه قطر برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 0
    بخاطر انتخابات بعد انتخابات بر میگردونه قبلش باید اقدام کرد
  • امید IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    1 0
    این هم یه بازی شعار گونه هست تا مردم آمریکا رو دچار دگانگی کنه... این حجم زیاد از ادوات و نیروهای امریکاییی زمان زیادی میبره دوم اینکه هنوز هیچ توافقی با طالبان نتونستند بدست بیاورند و دلبل دیگه هم تنشی که احیرا با ایران داشته قدرت ترامپ رو برای خارج کردن نیرو ها کم کرده پس.... این یه بازی هست برای رای گیری از مردم امریکا و تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس