کد خبر 980330
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
توکلیان

امیر توکلیان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: ما قهرمان جهان شده بودیم و از هر نظر نسبت به سایر تیم‌ها بهتر بودیم اما داوران سر تیم را بریدند.

به گزارش مشرق، امیر توکلیان در خصوص حواشی به وجود آمده در رقابت‌های جهانی بلغارستان که منجر به نایب‌قهرمانی تیم ایران شد،اظهار داشت: در شرایط مناسبی برای صحبت کردن در خصوص این رقابت‌ها قرار ندارم و هنوز نتوانسته‌ام با خودم کنار بیایم. ما قهرمان جهان شده بودیم و از هر نظر نسبت به سایر تیم‌ها بهتر بودیم اما داوران سر تیم را بریدند و مانع از تکرار قهرمانی تیم ایران در رقابت‌های جهانی شدند.

بیشتر بخوانید:

کاوه: رضایی به دنبال کشمکش است

وی ادامه داد: متاسفانه داوران هر کاری که توانستند انجام دادند تا تیم ایران قهرمان نشود. نمی‌توانم با این قضیه کنار بیایم و باورم نمی‌شود که آنقدر راحت کاپ قهرمانی را از تیم کشورمان گرفته و به تیم دیگری تقدیم کرده‌اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    اقای توکلیان، چرا شهامت نداری راستش را بگویی.!!! تا کی قرار است در ورزش، بی تدبیری های خود را به دشمن فرضی ربط بدهیم. نوجوانان بیچاره نمی دانستند دستور توکلیان حجت است، یا محسن کاوه.!!! ازقدیم گفتند: هرچه تعداد آشپز زیاد باشد، آن غذا به هدر می‌رود و آن طور که باید به کار نمی‌آید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس