کد خبر 980317
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴
‌

ایراد کار کجاست؟ نویسنده خود در متن دولت حضور دارد و با حکم محمود واعظی در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند. او هم مانند محمد شریعتمداری در انتخابات 96 در خدمت روحانی و ستاد او بود.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

تصویر، مربوط به هادی رضوی، داماد وزیر رفاه و کار (وزیر قبلی صمت) است که به اتهام فساد در بانک سرمایه، به رد مال و 20 سال زندان محکوم شده است. او بارها در دیدار و مذاکرات محمد شریعتمداری با مدیران بانکی حضور داشت. شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سال 96 بود.

روزنامه ای که صدور حکم داماد وزیر را دستمایه یادداشت و تیتر خود قرار داده، ارگان حزبی است که دم از سرمایه داری و بازار آزاد می زند، اما خود، دولت ساخته است و با رانت ها و امتیازات دولتی در دولت های سازندگی و اصلاحات و اعتدال فربه شده است.

نویسنده تحلیل، محمد قوچانی، عضو مرکزیت حزب کارگزاران سازندگی است که ژست حمایت از سرمایه داری ملی در مقابل سرمایه داری دولتی را می گیرد و ادعا می کند سرمایه داری دولتی به جنگ سرمایه داری ملی آمده و موجب بروز مفاسد اقتصادی شده است.

ایراد کار کجاست؟ نویسنده خود در متن دولت حضور دارد و با حکم محمود واعظی در دفتر رئیس جمهور فعالیت می کند. او هم مانند محمد شریعتمداری در انتخابات 96 در خدمت روحانی و ستاد او بود.

در واقع او و بزرگ ترهایش در حزب دولت ساخته و اشرافی کارگزاران، چند دهه است که بر سر سفره خاص دولت نشسته و برخوردار شده اند اما هر جا مفاسد طیف متبوع شان بیرون می زند، سریع جا به جا می شوند و ژست منتقد دخالت دولت در اقتصاد را می گیرند!

روزنامه حزب سازندگی، مشابه همین رفتار فریبکارانه را دو هفته قبل مرتکب شد و ذیل تیتر "کاسبان دلار" به بررسی ماجرای رانت ارزی به هنگام واگذاری 18 میلیارد دلار پرداخت؛ بی آن که به نقش اسحاق جهانگیری (عضو مرکزیت کارگزاران) و دیگر دولتمردان قاصر و  مقصر بپردازد!

حکیم خاقانی گویا درباره همین جماعت کارگزارانی سروده؛ "تا نشان سُمّ اسبت گم کنند - ترکمانا نعل را وارونه زن"!

اما کارگزاران و امثال آن، حالا حالا ها باید پاسخگو باشند. این هم که مانند اسپند  روی آتش شده اند، احتمالا بویی است که از قاطعیت دستگاه قضایی در دوره جدید شنیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله GB ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
    0 0
    «ترکمانا نعل را وارونه زن» سرودهٔ قاآنی است، نه خاقانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس