کد خبر 980151
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
محمد نادری

مدیر روابط بین‌الملل پرسپولیس گفت: اقدام برای تمدید ITC محمد نادری انجام شد و تائیدیه را از فدراسیون فوتبال دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، امیرعلی حسینی اظهار داشت: اقدام لازم برای تمدید مجوز بین‌المللی بازی محمد نادری انجام شده است. در این ارتباط، با توجه به اینکه نادری سال قبل برای پرسپولیس بازی کرد، نیاز به دریافت ITC مجدد نبود، بلکه باید این مجوز را از طریق سامانه TMS تمدید می‌کردیم. این ضرورت هم از آن رو وجود داشت که انتقال وی برای شش ماه صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید:

سروش رفیعی چطور با دریافت کمترین پول جدا شد؟

وی ادامه داد: در مواقعی که بازیکنی، قرضی به یک باشگاه منتقل شده و این مسئله تمدید می‌شود، شکل کار کمی تغییر کرده و دو باشگاه اطلاعات جدید از قبیل قرارداد، مدت و رقم آن را در سامانه بارگذاری می‌کنند. همچنین توافق و امضای بازیکن و باشگاه مبدا ثبت می‌شود. در حال حاضر تمام این اقدام‌ها صورت گرفته است که به منزله تمدید ITC این بازیکن است. با بخش مربوطه در فدارسیون فوتبال نیز هماهنگی لازم انجام شد که اعلام کردند؛ مجوز این بازیکن برای بازی در پرسپولیس مورد تایید است.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • cina ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
    0 0
    هرجی کالدروت بگه.اما میوه کال نشیا.کال کال کال.استرا استرا ویل ویل ویل.خدافریاد برسد ازدست خارجیها.خاک تو سر مسوولین فوتبال وفدراسیون ایران کهلیاقت برانکو را نداشتند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس