کد خبر 980030
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
استفاده از کارتخوان در مطب پزشکان اجباری شد

استفاده از دستگاه کارتخوان برای تمامی حرف پزشکی و همچنین دامپزشکی، الزامی شد.

به گزارش مشرق،  بر اساس توافق به عمل آمده میان سازمان نظام پزشکی، سازمان امور مالیاتی و سازمان دامپزشکی، استفاده از کارتخوان برای افرادی که در حرفه پزشکی و دامپزشکی مشغول فعالیت هستند، الزامی شد.

بیشتر بخوانید:

ست‌فروش کارتخوان دارد، اما مطب پزشک نه!

محمدرضا ظفرقندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی، با عنوان این مطلب که جامعه پزشکی همواره از قانون تبعیت کرده است، گفت: با توافق سازمان امورمالیاتی، سازمان نظام پزشکی و سازمان نظام دامپزشکی، از صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی به منظور ثبت نام در نظام سامانه فروش و استفاده از پایانه فروش دعوت به عمل آمده است.

وی افزود: تمامی افراد شاغل در حرفه پزشکی، داروسازی، پیراپزشکی و دامپزشکی، می بایست تا ۲۳ مرداد ۹۸ نسبت به تهیه دستگاه کارتخوان و استفاده از آن اقدام نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • قریشی IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    5 0
    لطفا پزشکان شهرستان بوکان را هم مورد پایش و عنایت قرار دهید . دستگاه کارتخوان کلا از پروسه کاری اینها حذف شده بدون اینکه هیچ ارگانی متولی بررسی و کنترل این رفتار باشد .
    • Sima.D IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
      4 0
      من هفته قبل رفتم مطب دکتر "م" برای مشکل کلیه . در حالیکه از درد به خودم می پیچیدم مجبور شدم سه طبقه بیام پایین برای گرفتن پول از دستگاه عابربانک که جناب دکتر مالیات نپردازند ! همه پزشکان متخصص بــــــــــــــــــــــوکـــــــــــــــــان اینجوری هستند . یک کارمند با دو سه میلیون حقوق ماهیانه اینقدر عزت داره که مالیات بده ولی یک متخصص با روزانه صد ویزیت و میلیونها تومان درآمد و کلی حقوق و کارانه بابحق بیمارستان شهامت نداره مالیات بده!
  • محمدرضا IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    3 0
    متاسفانه پزشکان نسل جدید ضمن بی آبرو کردن شخصیت و کرامت طبابت بیشتر به یک بنگاهدار تبدیل شده اند که تنها چیزی که مد نظرشان است پول و درآمد بیشتر است . این قشر یادشان باشد که حلال و حرامی نان سرسفره فقط مربوط به قصاب و بقال نیست بلکه شما پزشکان که مستقیماً با جان و مال ملت طرف هستید بار ترازوی شما سنگین تر خواهد بود . شما نمی دانید برای خانواده یک کارگر بیماری یکی از اعضا به معنی ساقط شدن زندگی کل خانواده است . ننگ بر پزشکان بی تعهد امروزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس