کد خبر 979916
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
نوبخت نمایه

معاون رییس جمهور گفت: علت افزایش تورم بالا بردن قیمت ها توسط عده ای از سرمایه داران بود، که قیمت کالاها را با تهدید آمریکا بالا بردند.

به گزارش مشرق، محمد باقر نوبخت شامگاه سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در سالن ملائک قرچک برگزار شد، طی سخنانی گفت:  اعتبار مورد نیاز خطوط ریلی جنوب شرق استان تهران روز شنبه پرداخت خواهد شد و این پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید:

رکورد افزایش قیمت متعلق به کدام استان است؟ +جدول

چرا مالیات از سوداگران در دستور کار قرار نگرفت؟

وی با بیان این که دعوت رسمی مردم دشت ورامین به رئیس جمهور اعلام خواهد شد، افزود: مشکلات و پروژه‌های مورد نیاز مردم دشت ورامین لیست خواهد شد و به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید تا در جریان مشکلات قرار گیرد، یکی از وظایف مسئول ملی این است که از تریبون‌های مختلف مشکلات مردم را بشنوند و سعی در رفع آنها برآید.

رئیس سازمان برنامه بوجه کشور با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران گفت: کشور در سخت‌ترین نوع تحریم‌های جهان قرار دارد و این چنین تحریمی برای هیچ کشوری تاکنون در نظر گرفته نشده است و استکبار جهانی اعلام کرده است که صادرات نفتی باید به صفر برسد و اجازه ورود هیچگونه تجهیزات بهداشتی، غذایی، صنعتی وجود ندارد.

وی با بیان این که در حوزه برجام و توافق نامه بین‌المللی به توافقاتی رسیده بودیم، افزود: رئیس جمهور غیر قابل اعتماد امریکا برجام را نقض کرد و از آن خارج شد و تمام‌تعهدات بین المللی را برهم زد و علت افزایش تورم موجود در جامعه به خاطر هجوم عده‌ای سرمایه‌دار بود که قیمت کالاها را با تهدید آمریکا بالا بردند.

معاون رییس جمهور با بیان این که باید از تحریم‌های موجود بهره لازم و کافی را ببریم، گفت: باید این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و راه رشد و پیشرفت را در صنایع محقق کنیم، در حوزه‌های عمرانی در کشور به هیچ وجه مشکل مالی نداریم، اعتبار عمرانی موجود در کشور باید مدیریت شود تا پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در کشور تامین اعتبار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    اگردولت نظارت کافی داشته باشد سرمایه دار غلط میکند که قیمت هارا بالا ببرد
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس