کد خبر 979854
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
اختتامیه بیست و نهمین دوره المپیاد جهانی زیست‌شناسی

تیم دانش‌آموزان ایرانی در المپیاد جهانی شیمی موفق به کسب ۴ مدال شد.

به گزارش مشرق، فاطمه مهاجرانی، رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان ضمن قدردانی از تلاش دانش‌آموزان اعزامی به المپیاد جهانی شیمی اظهار کرد: تیم چهار نفره المپیاد شیمی ایران در پنجاه و یکمین المپیاد جهانی شیمی که در فرانسه برگزار شد، موفق به کسب 1مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید:

از ۳۰ تیر ۷۳ تا ۳۰ تیر ۹۶؛ «مریم میرزاخانی» و نخبگان باقیمانده

وی افزود: در این دوره از مسابقات، مصطفی مقیمی خیرآبادی موفق به کسب مدال طلا، علی جهرمی و امیر رضا باقری دلویی موفق به کسب مدال نقره شده و امیرعلی اهرابی مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آوردند.

مهاجرانی خاطرنشان کرد: تیم المپیاد شیمی ساعت 1:40 بامداد روز چهارشنبه 9 مرداد ماه به کشور بازخواهدگشت و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

سید جواد حسینی سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش نیز در پیام تبریکی به این دانش‌آموزان اعلام کرد: دستاورد ارزشمند علمی تیم چهار نفره کشورمان در پنجاه و یکمین دوره المپیاد جهانی شیمی به میزبانی کشور فرانسه در مرداد ماه 98، که با کسب چهار مدال ارزنده و صعود سیزده پله‌ای در جایگاه ششم جهانی قرار گرفتند را به جامعه علمی و آموزشی کشور تبریک گفته و برای این افتخارآفرینان آرزوی موفقیت و سرافزاری در همه عرصه‌ها را دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس