کد خبر 979823
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
سعید کریمی

سعید کریمی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در فصل جدید نشان خواهم داد که بازیکن باکیفیتی هستم و دوباره به پرسپولیس باز می‌گردم.

به گزارش مشرق، سعید کریمی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: این اتفاق برای من ناراحت‌کننده بود، ولی هر مربی سلیقه خاص خودش را دارد و اعتراضی ندارم. کالدرون سبک بازی مرا دوست نداشت و در نهایت از طریق محسن خلیلی به من گفتند که سرمربی مرا نمی‌خواهد. به‌هرحال این نظر کالدرون است و کاری هم نمی‌توان انجام داد.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از کالدرون بابت این اتفاق ناراحت نیست، تأکید کرد: سرمربی در مورد مسائل فنی تصمیم‌گیرنده است. جدایی از پرسپولیس سخت است، چون من دوست داشتم پیراهن این تیم را بر تن کنم و برای پرسپولیس گل بزنم. حالا شرایط این‌طور پیش رفته و باید در تیم دیگری خودم را نشان دهم.

بیشتر بخوانید:

انتخاب بی‌چون و چرای کالدرون برای خط آتش

وی با اشاره به خبر توافقش با باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، تصریح کرد: 99 درصد با این تیم به توافق رسیده‌ام. بعد از صحبت‌هایی که با ویسی داشتم در نهایت تصمیم گرفتم که برای این تیم بازی کنم. من اهل گچساران هستم و بوشهر هم دو ساعت با شهر من فاصله دارد و این شهر را مانند شهر خودم می‌دانم. من نشان می‌دهم بازیکن باکیفیتی هستم و به پرسپولیس برمی‌گردم. قرارداد من قطعی است و به صورت قرضی جدا نشدم، ولی اگر خوب باشم دوباره می‌توانم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شاهین تیمی قدیمی و ریشه‌دار است. در این سال‌ها تیم‌هایی مثل پارس جنوبی، پدیده و استقلال خوزستان که قهرمان لیگ برتر شد، نتایج خوبی گرفتند و ما هم تلاش خواهیم کرد که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس