کد خبر 979758
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
هازارد

به نظر می رسد ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید در شرایط مساعد فیزیکی قرار ندارد.

به گزارش مشرق، شرایط در باشگاه رئال مادرید هرگز مساعد نیست و حواشی عجیبی در این باشگاه حکمفرما شده است. کهکشانی ها چند روز قبل با نتیجه عجیب 3-7 مغلوب اتلتیکومادرید شدند و امید هواداران نسبت به نتیجه گیری تیم در فصل پیش رو کاهش یافته است.
بیشتر بخوانید:

نشریه اسپورت مدعی شد برخی منابع به آنها اطلاع داده اند مشکل جدید رئال مادرید شرایط نامناسب فیزیکی ادن هازارد و 7 کیلو اضافه وزن وی است. طبق ادعای همین نشریه فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شده وی علاقه ای به جذب ادن هازارد نداشته و این ستاره 28 ساله تنها با اصرار زین الدین زیدان جذب شده است.

این در حالیست که چنین ادعاهایی در مورد بازیکنانی چون نیمار که مورد علاقه پرز بوده و زیزو مخالت کرده و پل پوگبا که شرایط بالعکس را دارد مطرح شده است. شرایط فیزیکی بازیکنان رئال مادرید چندان مساعد نیست و در همین چند وقت اخیر بازیکنانی چون براهیم دیاز، فرلان مندی و البته مارکو آسنسیو نیز مصدوم شده اند.

ادن هازارد گران ترین خرید تابستانی باشگاه بود و رئال مادرید برای جذب وی 120 میلیون یورو به اضافه 20 میلیون پاداش پرداخت کرده است. البته رئال مادرید و زیدان حداقل دو بازی دیگر قبل از شروع فصل دارند.

روز سه شنبه آنها در مسابقات آئودی کاپ به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت و در روز چهارشنبه، 8 آگوست مقابل ردسالزبورگ بازی خواهند کرد و ممکن است هازارد تا قبل از آغاز فصل بتواند وزن خود را کاهش دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس