تیم ملی والیبال جوانان

در جمع اعضای تیم والیبال جوانان کشورمان دو نفر که هنوز به سن ۱۸ سال نرسیده اند شامل قانون معافیت سرباز قهرمان نمی شوند!

سرویس ورزش مشرقمهران فیض امام‌دوست و بردیا سعادت دو تن از اعضای تیم والیبال جوانان کشورمان که به تازگی همراه این تیم در مسابقات والیبال جوانان جهان قهرمان شدند هنوز به سن ۱۸ سال نرسیده اند.

طبق اعلام سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعضای تیم ملی کشورمان که در این دوره با اقتدار قهرمان رقابتهای ۲۰۱۹ جوانان جهان شدند شامل معافیت از دوره سربازی می شوند. این مقام مسئول در متن این دستور عنوان کرده ورزشکارانی که به سن قانونی ۱۸ سال رسیده اند شامل این قانون می شوند ولی دو بازیکن نامبرده که یکی ۴ و دیگری ۵ ماه تا ۱۸ سالگی فاصله دارند شامل این قانون نشده و از این بابت دست به دامان کادر سرپرستی و فنی تیم والیبال جوانان شدند تا آنها هم بتوانند از این قانون بهره مند شوند.

اکبر محمدی سرپرست تیم والیبال کشورمان در گفت و گو با مشرق، در همین باره ضمن تأیید این موضوع اظهار داشت:

«این دو نفر جزو زحمت کشان تیم بودند که در این ماه ها در کسب این قهرمانی سهم بسزایی داشتند. امیدواریم مسئولان زحمتکش در ناجا با لحاظ کردن ارزش های این نفرات برای والیبال کشور و تلاشی که برای کسب این عنوان ارزشمند برای ایران انجام دادند ترتیبی اتخاذ کنند تا آنها هم شامل قانون شده و معافیت بگیرند».

وی افزود:

«حتی اگر لازم باشد در ملاقات احتمالی که به اتفاق اعضای تیم با مقام معظم رهبری خواهیم داشت حتما این درخواست را از ایشان هم مطرح می کنیم تا شاید فرجی در این زمینه صورت بگیرد».

به گزارش مشرق، تیم والیبال جوانان کشورمان برای نخستین بار در تاریخ والیبال کشور در رقابتهای ۲۰۱۹ بحرین به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    10 3
    عیبی ندارد . بهتر . لژیونر میشن و آخرش هم جذب یک کشور دیگه و .... حالا بازهم لجبازی و حماقت و قدر ناشناسی کنید تا اینها هم بروند .
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 6
    درست نیست,طرف قهرمان شدند,چون زیر ۱۸سالند بهشون نخوره! البته من کلا با معافیت مخالفم ,حداقل ۲سال برای تیم های نظامی وتیم ملی بازی کنند اونم با حقوق سربازی این میشه معافیت عادلانه!
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      0 4
      برای من و تو افتخار کسب کردنا! اونم تو بحرین
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
      0 2
      همین که پانکوبند یعنی معافیت
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    2 3
    به نظرم باید شامل حال این عزیزان هم بشه چون تو سن کمتر از 18 سال کاری کردند درحد یک 18 ساله و این خودش خیلی با ارزشه
  • GB ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    اشتباه میکنه ناجا .چون اگر 18ساله بودند و قهرمان نمیشدند باید سربازی میرفتند .پس اینکه زیر 18قهرمان شدند یعنی باید اگر به سن سربازی برسند باید معاف شوند .این ناجا هم بعضی وقتها نی را میخود از تهش بصدا دربیاره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس