کد خبر 979705
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵

جزیره کیش یکی از زیباترین مناطق گردشگری ایران به حساب می آید .اگر می خواهید زمانی را برای پیاده روی و تماشای منظره های بی نظیری از خلیج فارس باشید و لحظات آرامش بخشی را به همراه عزیزانتان داشته باشید به ساحل مرجان جزیره کیش بیایید چون علاوه بر داشتن زیبایی های طبیعی که خاص این ساحل است در اطراف آن امکانات متعددی برای رفاه و سرگرمی شما درنظر گرفته شده که به راحت بودن شما و عزیزانتان کمک می کند. همچنین وجود تفریحات آبی پرشماری در این ساحل زیبا هست که جذابیت آنرا چند برابر کرده .

امکانات ساحل مرجان کیش

از جمله خصوصیات ساحل مرجان در تور ها که آنرا یکی از جاذبه های تور کیش  تبدیل نموده است امکاناتی است که برای تفریح در اینساحل فراهم آمده است وجود تفریحات آبی هیجان انگیز است که در این ساحل بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است و جهت استفاده از تفریحات آبی از قبیل آموزش نیم ساعته ای توسط کارشناس به شما داده می شود که پس از آن می توانید بدون هیچ ترسی به استفاده از این امکانات بپردازید. به علت پیچیده بودن استفاده از برخی وسایل آنها احتیاج به آموزش دارند.

مهمترین امکانات ساحل مرجان کیش

محوطه سازی زیبا و وجود چپر های گوناگون جهت راحتی افراد و حتی وجود باربیکیو برای غذا درست کردن و البته صدمه نزدن و پاکیزه نگهداشتن محیط بر زیبایی این ساحل افزوده است همچنین امکانات تفریحی مانند بازی های آبی بینظیری همچون جت سواری فلای برد غواصی، پاراسل، شاتل و بانانا و چندین بازی دیگر همچنین وجود پیست دوچرخه سواری که با امکان کرایه دوچرخه نیازی به آوردن دوچرخه خودتان به سفر ندارید و می توانید سبک سفر کنید و همزمان به ورزش هم بپردازید. در این ساحل زیبا وسایلی هم برای کودکان خردسال در نظر گرفته شده تا عزیزان شما در ساحل مرجان کیش سرگرم باشند در این مکان سرویس بهداشتی شیک و تمیزی نیز موجود می باشد. کشتی به گل نشسته یونانی ها که یکی از نماد های جزیره زیبای کیش می باشد در ساحل مرجان است که عکاسی راهم رونق زیادی بخشیده، آنهایی که عکس می گیرند دو دسته هستند، در هنگام برآمدن آفتاب برای افراد زرنگ و در هنگام غروب آفتاب برای افراد تنبل که البته دومی همیشه شلوغ است و عکسها هم خوب نمی افتد. وجود اسکله زیبا که شما را تا میان دریا می برد و می توانید اوقاتی را برای دیدن آب زلال دریا بگذارید. قابل ذکر است که به دلیل صخره ای بودن ساحل پارک ساحلی امکان شنا کردن در آب دریا وجود ندارد و جدا توصیه می شود که از این کار پرهیز نمایید تا در طی سفرتان اتفاق بدی برای شما نیفتد و خاطره بدی برای خود و خانواده تان نشود.

از مراکز نزدیک به ساحل مرجان کیش بازار مرجان است که در نزدیکی این ساحل زیبا قرار دارد و اجناس خوبی با قیمت مناسب عرضه می دارد. تعدادی هم از مهمترین هتل های کیش هم در نزدیکی این ساحل زیبا وجود دارد در اطراف ساحل مرجان کیش تعداد زیادی بوفه و کافه و رستوران های مختلف وجود دارد که شما می توانید نیازهای خود را برآورده نمایید.

جزایر ناز قشم، از عجایب 7 گانه قشم

جزیره قشم همواره مامن بسیاری افراد گردشگر داخلی و خارجی بوده است. جزایر ناز قشم تجلی دهنده این چندگانگی فرهنگ در این جزایر هستند. وقتی به این جزایر بروید تازه خواهید فهمید ما تا چه حد تنوع فرهنگی داریم . همینطور خیلی بهتر درک می کنید در این کشور چقدر جای دیدنی  هست که استانداردها و جذابیت هایش به مراتب بیش از کشورهای دیگر است ، ولی ما از وجود آنها یا بیخبریم و یا تبلیغاتی برای آن به صورت حرفه ای صورت نگرفته تا این اماکن را به ما بشناساند.

 

دور نمایی از جزایر ناز قشم

مختصری درباره جزایر:

جایی در حدود ساحل های شرقی جزیره قشم و در فاصله حدود 900 متری از خشکی جزایر ناز خودنمایی می کنند. این دو جزیره در فاصله ای در حدود 20 کیلومتر از مرکز شهر قشم قرار دارند. به طور عجیبی بستر این جزایر کاملا صاف است و هیچ شیبی ندارد. وسعت آنها چیزی برابر با 3 هکتار می باشد. ارتفاع جداره های سنگی در نقطه هایی کمتر است و حدودا پنج متر ارتفاع دارد و در بیشینه ی ارتفاع خود به ده متر می رسد.

 

ارتفاع جداره جزایر ناز قشم

 در طول روز و هنگامی که آب بالا باشد یا اصطلاحا آب در حالت مد قرار بگیرد تنها با قایق می توان به جزایر ناز رفت ، اما در موقعیت پایین رفتن آب یا جزر آب خودش را کنار می کشد و حتی در ساعاتی از شبانه روز می توانید پیاده و یا به وسیله اتوموبیل به جزایر بروید چرا که از ساحل تا آنجا آب نیست.

 جزایر ناز ؛ جاهایی خالی از سکنه هستند. تنها چند چادر که با برگ نخل درست شده برای صیادان در آنجا مشاهده می شود. قشم نشینان به جزایر "دوکرده" می گویند و بسیار برای آنها احترام قائلند ، چرا که از قِبَل همین جزایر صیادی می کنند و از همین راه ارتزاق می کنند و دلیل دیگر هم این است که این جزایر همیشه پر از توریست است و آنها با انجام تجارت های کوچک با آنها نان خود را در می آورند.در مدت زمان کوتاهی که آب پایین می رود، تنها فرصت شما برای رفتن به جزایر فراهم است. ما در تور قشم در مورد همه ی این موارد به صورت مفصل برای شما توضیح، خواهیم داد.

بسیاری از گردشگران و مسافران به دنبال لیستی از جاذبه های استانبول هستند تا بتوانند با آثار گردشگری بسیار زیادی دیدن کنند. از مهمترین و مشهورترین جاذبه های استانبول می توان به بازار بزرگ، توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، برج گالاتا و مسجد سلطان احمد اشاره کرد.

ایا صوفیه  در تور استانبول یکی از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که با داشتن زیبایی و جذابیت بسیار خاص و شگفت انگیز خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کرده است. ایاصوفیه در سال 537 توسط بیزانس ها بنا شده است و در آن زمان ها به عنوان بزرگترین کلیسا بوده و امروزه نیز به یکی از مهمترین جاذبه های استانبول تبدیل شده است. معماری خاص این مکان و شکوه و عظمت حاکم در این مکان سبب شده است که ایاصوفیه یکی از مهمترین نمادهای شهر استانبول بوده و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از آن بازدید داشته باشند.

برج گالاتا از دیگر معروف ترین و دیدنی ترین جاذبه های استانبول می باشد که از مهمترین نمادها شهر استانبول بوده و دارای 67 متر ارتفاع می باشد. گردشگران و مسافران می توانند از بلندی این برج به شکل 360 درجه کل شهر استانبول را تماشا کنند. این برج در زمان های بسیار دور به عنوان برج مراقبت و نگهبانی بوده و بر تنگه بسفر حاکمیت دارد. اگر قصد بازدید از شهر زیبای استانبول را دارید می توانید برج گالاتا را در اولویت های خود قرار داده و در اولین فرصت به دست آمده از این جاذبه ی بی نظیر استانبول دیدن کنید. برج گالاتا از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر برای بازدید عموم مردم باز است.

 

**محتوای تبلیغاتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس