کد خبر 979684
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
جوکار

مربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: نمی‌توانیم از دبیر انتظار شق القمر داشته باشیم، رسول خادم هم برای کشتی زحمت کشیده، اما با تغییرات ایجاد شده در رأس فدراسیون، باید افق دید کشتی، المپیک ۲۰۲۴ باشد.

به گزارش مشرق، مسعودمصطفی جوکار در خصوص انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: خوب شد که قهرمانی از جنس کشتی مسئولیت را برعهده گرفت. او قهرمان ارزنده جهان و المپیک است که یکی از افتخارات ما نیز هم تیمی بودن با او بوده است. دبیر از دانش و مدیریت لازم برای اداره فدراسیون کشتی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بنا: همکاری دبیر و سوریان تاریخی است

وی درخصوص برنامه‌های تیم کشتی آزاد امید بعد از استعفای علیرضا رضایی تصریح کرد: برنامه‌های ما با بزرگسالان مشترک است و زیر نظر غلامرضا محمدی و کادر بزرگسالان کار را ادامه می‌دهیم. حدود 20 کشتی گیر ما اینجا تمرین می‌کنند و قرار بود تعدادی از آنها همراه با بزرگسالان به جام زیلکوفسکی بروند که حضور در این تورنمنت منتفی شد. البته تورنمنت گرجستان جایگزین شده و احتمالا در تیم اعزامی نیز تعدادی از کشتی گیران امید حضور خواهند داشت.

جوکار در پاسخ به این سوال که تکلیف تیم امید چه خواهد شد، گفت: فعلا که اردوی مجزا نداریم و با بزرگسالان تمرین می‌کنیم. از من خواستند که در کنار امیدها در تمرین بزرگسالان باشم.

دارنده مدال نقره المپیک 2004 آتن با تاکید بر اینکه باید به دبیر برای اجرای برنامه‌هایش وقت داد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم از دبیر انتظار شق القمر داشته باشیم. رسول خادم هم برای کشتی زحمت کشیده، اما با تغییرات ایجاد شده در رأس فدراسیون، باید افق دید کشتی المپیک 2024 باشد، خصوصا با این نوجوانان و جوانان خوبی که در اختیار داریم. اینجا خُم رنگرزی نیست که فکر کنیم خیلی سریع می شود نتیجه گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    0 0
    اقای جوکار مگر قرار است در ایران کشتی از صفر شروع شود.صحبت شما در باره نتیجه گیری کشتی در زمان دبیر، محلی از اعراب ندارد. لطفا دنبال تملق و مجیز نروید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس