کد خبر 979586
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳
مایک پمپئو نمایه

جنگ تبلیغاتی جدید پمپئو، به نوعی رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور را ضایع کرد!

به گزارش مشرق، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار یک پست توییتری بار دیگر از تمایل خود به سفر به ایران خبر داده و گفته که مایل به گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران است.

بیشتر بخوانید:

حرفی هم مانده که نگفته باشید؟!

آمریکا ده ها رسانه فارسی زبان راه اندازی کرده و سالانه میلیاردها دلار هزینه آنها می‌کند تا به ادعای خودشان، به طور مستقیم با مردم ایران گفتگو کنند؛ از صدای آمریکا گرفته تا رسانه های دسته چندمی همچون آمدنیوز.

در کنار این رسانه ها، دیگر کشورهای غربی همچون انگلیس نیز با راه اندازی شبکه هایی همچون بی بی سی و  من و تو، در این مسیر به آمریکایی ها کمک می کنند.

اخیرا عربستان سعودی نیز با راه اندازی شبکه سیاسی ایران اینترنشنال در لندن، رسانه ای دیگر به جمع رسانه های قبلی خود علیه ایران اضافه کرد با این تفاوت که در این شبکه، به صراحت سیاست های آمریکا را پیگیری می کند.

حالا چه شده که پمپئو با چنین گروه رسانه ای، خواهان گفتگوی مستقیم با مردم ایران است؟! مگر سال ها ادعا نکردند که مردم ایران از رسانه های داخلی زده شده اند و تنها گوش به رسانه های خارج از کشور دارند؛ پس چه شده برای گفتگوی مستقیم با ایرانی‌ها معطل تریبون گرفتن از رسانه های داخلی هستند؟!

به نظر می آید آمریکایی ها در جنگ تبلیغاتی جدید خود علیه ایران، باز هم گاف داده و قبول کرده اند که رسانه های چندین میلیارد دلاری آنها هیچ کارایی ندارند و ملت بزرگ ایرانی، توجهی به آنها ندارند.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • EE ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    16 3
    من ماهواره رو حمع کردم چون خیلی شر و ور میگن فقط بشاقبش پشت بومه که اونم خالیه
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    7 2
    مقامات آمریکایی به هر حیله و نیرنگ و التماس و پاچه خواری متوسل می شوندتا یک مذاکره یا یک سفری به ایران داشته باشند تا بتوانند از آن استفاده تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهور آینده کنند اما در کنار این روش شدیدترین فشارها و غیر انسانی ترین تحریم ها را به ملت ایران تحمیل می کنند شیطان بزرگ آبرومندترین لقبی است که به آمریکا گفته شده است
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    5 1
    گاف نیست برادر ترامپ هر طور شده نیاز داره که به افکار عمومی داخلی امریکا قبل از انتخابات سال بعد ثابت کنه به وعدش در مورد ایران کامل عمل کرده، حالا وعدش چی بود؟ (من از برجام خارج خواهم شد، مطمئن باشید ایران از اون خارج نمیشه، و یک توافق بهتر را (برای امریکا) به جاش منعقد خواهم کرد - این وسط یک وعده میانی هم داشت که فشارها و تحریمها ایران را وادار به مذاکره میکنه) پس از چند ماه پیش حتی پیش شرطهاش را برداشته و به هر دری میزنه تا یک طوری به امریکایی ها نشون بده ایران تسلیم شد و حاضر به مذاکره شد ولی خب با پاسخ محکم ایران و رهبری روبرو شد که با کسی که این همه تحریم کرده و از برجام خارج شده مذاکره نمیکنیم. اول برگرد به برجام و تحریمها را بردار تا در شرایط متعادل بشه حرف از مذاکره زد. حالا که همه درها بسته شده پمپئو میخواد بیاد ایران (چرا مثلا نمیگه یک مصاحبه در خارج از ایران با تلویزیون ایران و حتما شرط میکنه باید بیام ایران تا قبول کنم مصاحبه کنم) تا یک عکس بگیره و در واقع بگه ایران مجبور شد ارتباط با ما را بپذیره.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
    4 0
    حیله های تیم شیطانی امپریالیسم ...
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    0 0
    آقا جون من بذارید بیاد یه خورده تو تلویزیون اسکلش کنیم و بخندیم، روحیه مون عوض بشه...خندوانه هم که رو هواست فعلا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس