کد خبر 979273
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
افشین داوری

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: با مدیریت خوب زمان، بر قله والیبال جهان ایستادیم و اگر وزارت ورزش اجازه دهد در انتخابات شرکت می‌کنم.

به گزارش مشرق، افشین داوری درباره قهرمانی تاریخی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابتهای قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در بحرین، گفت: خوشبختانه در بستری مناسب، مدیریت زمان مناسب و با کادرفنی خوش فکر تیم را عازم این مسابقات کردیم که تاریخ ورق خورد و برای نخستین بار قهرمان رقابت‌های جهانی شدیم.

بیشتر بخوانید:

مهندسی انتخابات به والیبال رسید!

او افزود: جا دارد از همه روسای هیات‌ها تشکر کنیم که در این سال‌ها زحمات زیادی کشیدند تا این جوانان را برای والیبال ایران تربیت کنند و الان این تلاش‌ها به بار نشسته و ما در بحرین عنوان قهرمانی جهان را کسب کردیم. به هر حال بنده نیز تجربیات و تخصصی دارم تا در مقاطع حساس و بحرانی مدیریت لازم را انجام دهم. خوشبختانه این اتفاق در والیبال نیز رخ داد و ابتدا در لیگ ملت‌ها خوش درخشیدیم و سپس در قهرمانی جوانان جهان به قهرمانی رسیدیم.

سرپرست فدراسون والیبال گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند تا با یک مدیریت زمان مناسب بر قله والیبال جهان ایستادیم. در بخش بانوان نیز خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است که آن‌ها عملکرد خوبی در اولین اردوی برون مرزی خود در کرواسی داشتند.

او در مورد معافیت بازیکنان تیم ملی جوانان از سربازی نیز گفت: فکر می‌کنم تنها یک بازیکن ما شرایط معافیت را ندارد (بازیکنانی که مشمول خدمت باشند معاف می‌شوند و اگر سنشان کمتر از ۱۸ سال باشد معاف نمی‌شوند). با این حال من امیدوارم بهترین‌ها برای این بازیکنان رقم بخورد چون آن‌ها شایسته این اتفاق هستند. امیدوارم مقام‌های ارشد کشور به این بازیکنان توجه کنند چرا که کسب عنوان قهرمانی امکان پذیر ولی خیلی سخت‌ است.

داوری در پاسخ به این سوال که تصمیم خود را برای حضور در انتخابات گرفته است یا نه؟ اظهار کرد: اگر جامعه والیبال بنده را بخواهد و وزارت ورزش اجازه دهد که ثبت نام کنم با کمال میل در انتخابت شرکت می‌کنم، چرا که بنده جامعه والیبال را دوست دارم، اما همانطور که گفتم همه چیز به وزارت ورزش بستگی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس