کد خبر 979166
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
استقلال

یروز قرانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط الان استقلال شبیه به هندوانه در بسته است و تا زمانی که مسابقات شروع نشوند نمی‌توانیم اظهار نظر خاصی انجام داد.

به گزارش مشرق، پیروز قربانی، در خصوص شرایط استقلال پیش از حضور در لیگ برتر اظهار داشت: شرایط الان استقلال شبیه به هندوانه در بسته است و تا زمانی که مسابقات شروع نشود، نمی‌توانیم اظهار نظر خاصی انجام دهیم. پس از انجام چند بازی می‌توان درباره عملکرد استراماچونی در استقلال بهتر صحبت کرد. تصمیم کادرفنی این بوده بازیکنانی که از لحاظ فنی به کار تیم نمی‌آیند را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید:

استقلال زیر سلطه دلال معروف!

وی ادامه داد: از بازیکنان خارجی که به این تیم آمده‌اند شناختی ندارم اما بازیکنان داخلی بد نیستند و ممکن است آنها بر خلاف تصورات عملکرد درخشانی داشته باشند و با شروع لیگ کارآیی بهتری برای استقلال داشته باشند.

قربانی در مورد اینکه آیا استقلال توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد یا خیر، عنوان کرد: کار سختی پیش‌روی استقلال است و ممکن است با این صحبتی که انجام می‌دهم هواداران استقلال به من توهین کنند. ثبات مهم‌ترین چیز در یک باشگاه محسوب می‌شود اما استقلال فاقد این موضوع است. سایر تیم‌های لیگ برتری هم شاکله اصلی خود را حفظ کردند و هم چند بازیکن جدید به تیمشان اضافه کردند تا شرایط بهتری را در لیگ نوزدهم پیدا کنند اما شرایط استقلال اینطور نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چون استراماچونی شناخت چندانی از فوتبال ایران ندارد، نیاز به زمان دارد تا متوجه شویم که آیا می‌تواند در استقلال موفق شود یا خیر. استراماچونی با حرکتی مبتدی گونه مانع از این شد تا دستیاران ایرانی در کادر مربیگری استقلال حضور داشته باشند و این تصمیم او بی‌احترامی به مربیان ایرانی محسوب می‌شود. در این مواقع وظیفهفتحی یا هر مدیرعامل دیگری است تا نگذارد سرمربی برای او تصمیم‌گیری کند اما اینطور نشد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 0
    شرایط استقلال به خیارخیلی نزدیکتر است تا هندوانه چون 15بازیکن را بیرون کرده و15بازیکن جدید جذب کرد ومیلیاردها پول بیت المال راصرف بازیکن ومر بی ایتالیایی نمود ولی فصل جاری هم جامی کسب نخواهندکرد ودآخرفصل دوباره 15بازیکن دیگر کنارمیروند ودوره تسلسل اد امه خواهدداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس