کد خبر 979157
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
افزایش قیمت مرغ به ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان/ خبری از قیمت مصوب نیست

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: تلفات موسمی ناشی از فصل گرما، باعث افزایش قیمت مرغ شده است.

به گزارش مشرق، به نقل از صدا و سیما، مهدی یوسف خانی افزود: بیست و پنج درصد از مرغ‌هایی که قرار بود به بازار عرضه شود تلف شده اند و همین موضوع سبب کاهش عرضه و افزایش قیمت مرغ در بازار شده است.

ببینید:

فیلم/ جلوی پرواز قیمت مرغ‌ها را بگیرید!

وی ادامه داد: هم اکنون قیمت مصوب مرغ، کیلویی ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است، اما با کاهش عرضه آن در بازار، به بیش از ۱۵,۰۰۰ تومان رسیده است.

این فعال بخش خصوصی گفت: در حال حاضر روزانه ۲۰۰ تن مرغ به میدان بهمن برای توزیع میان خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود که این یک دهم نیاز بازار است.

یوسف خانی افزود: پیش بینی می‌شود تا اوایل شهریور ماه این مشکلات ادامه یابد و از آن زمان به بعد قیمت به نرخ مصوب نزدیک شود.

وی اضافه کرد: البته شرکت پشتیبانی امور دام در تلاش است تا با عرضه بیشتر مرغ به بازار هر چه زودتر این بازار را به تعادل برساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    3 0
    جلوی صادراتو بگیرن مشکل حل میشه وگرنه بعدا میگن باافزایش مسافرتهاوجوج بازی وبرگزاری مراسمات قربان وغدیر و ولیمه حجاج وعروسی های قبل ازمحرم وبعد ماه محرم ونذورات و....!!!!!وهمیشه برای سودجویان بهانه هست!
  • سامانتا IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
    1 0
    واردات مرق وگوشت کلا آذوقه زیادشود مشکل حله مثلا برنج الان کیلو20هزارتمنه واردات برنج اوروگوءه وتایلندی وگوشت ومرق سبب ارزان شدن رزق مردم میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس