کد خبر 978793
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

شهر زیبای بالی در کشور کوچک اما زیبای اندونزی واقع می باشد؛ بالی جمعیتی بالغ بر3/8 میلیون نفر را دارا می باشد، این جزیره یکی از زیباترین مکان ها جهان با مناظر طبیعی می باشد که سالانه گردشگران و توریستان زیادی را پذیرا می باشد. جزیره بالی به دلیل در ارتباط بودن با بزرگترین اقیانوس های جهان هند و آرام دارای آب و هوای بی نظیری می باشد که این مسئله یکی از دلایل محبوبیت هرچه بیشتر این جزیره می باشد و باعث شده تا تور بالی به یکی از قطب های گردشگری در جهان تبدیل گردد.

 

 

جزیره بالی - زیباترین جزیره در سراسر دنیا

جزیره بالی شهری در بخش جنوبی خط استوا یکی از زیباترین مجمع الجزایر در دنیا که بی نظیر ترین مناظر طبیعی را دارا می باشد، این شهر واقع در کشور اندونزی می باشد که دارای جزایر فراوانی است اما بدون شک جزیره بالی زیباترین و بی مانند ترین در میان این جزایر می باشد؛ این جزیره کوچک راه ارتباطی بین دو اقیانوس هند و اقیانوس آرام می باشد و آنها را به یکدیگر پیوند می دهد؛ مردم در این کشور به دلیل مساعد بودن شرایط آب هوایی و حاصلخیز بودن خاک اکثرا مشغول به شغل کشاورزی می باشند اما در حال حاضر پیشرفت های چشمگیر این جزیره در زمینه صنعت گردشگری و توریستی باعث شده تا افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار شوند. این جزیره دارای مکان های گردشگری فراوانی می باشد که در این نوشتار به معرفی این مکان ها می پردازیم.

 

دیدنی ها و جاذبه های گردشگری جزیره بالی 

جزیره بالی به عنوان کوچک ترین جزیره در مجمع الجزایر اندونزی می باشد که جاذبه ها و دیدنی های فراوان آن خیره کننده می باشد؛ این جزیره علاوه بر جاذبه های طبیعی دارای مکان هایی همچون انواع فروشگاه ها، موزه ها، تفریحگاه ها و .. می باشد که هریک تا حدی بر جذابیت جزیره بالی می افزایند؛ به همین منظور در ادامه به معرفی این مکان ها برای آشنایی هرچه بیشتر شما با این جزیره رویایی می پردازیم:

  1. کوه مونت باتور: کوه باتور واقع در رشته کوهی در جزیره بالی که دارای آتشفشان فعال می باشد، این کوه جزء کوه های بلند بشمار نمی رود ولی به دلیل زیبا بودن جزیره و موقعیت مکانی این کوه چشم انداز محیط از بالای این کوه بسیار دیدنی و خیره کننده است، کوه مونت باتور موقعیت خوبی برای کوه نوردی می باشد زیرا بالا رفتن از این کوه آتشفشانی آسان است و هر کسی می تواند از آن بالا برود
  2. ساحل سانور: دریا و ساحل در هر جای دنیا یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین مقاصد برای گردشگران است؛ ساحل سانور جزیره بالی نیز یکی از جمله این سواحل بی نظیر و محبوب است که در بخش جنوبی این جزیره قرار دارد. ساحل سانور یکی از پرطرفدار ترین تفرجگاه های بالی می باشد، که در اطراف آن همه چیز طبیعی باقی مانده است همچنین وجود یک موزه معروف به نام لومیور بر محبوبیت این مکان افزوده است.
  3. موزه های جزیره بالی: موزه یکی از چشمگیر ترین مکان های گردشگری بالی می باشد که دارای وسایل تاریخی فراوانی می باشد علاوه بر آن وجود گالری های هنری در برخی از موزه های این جزیره موجب جذب بیشتر گردشگران می شود. از سرشناس ترین موزه های بالی به موارد زیر می توان اشاره کرد: موزه پوری لوکیسان، موزه رنسانس بلانکو، موزه هنری نکا و ...
  4. باتوبولان: این مکان یکی از مکان های دیدنی بالی می باشد که در کنار خیابان قرار دارد در این منطقه مجسمه های سنگی فراوانی ساخته شده است که هر یک دارای نماد های خاصی می باشند.
  5. کاخ های تاریخی: محبوب ترین مکان ها برای توریستان کاخ های تاریخی این جزیره می باشد این کاخ ها با قدمت نه چندان زیاد اما با زیبایی فراوان توانسته اند به یکی از مهمترین جاذبه ها گردشگری تبدیل گردند، کاخ های تاریخی نمادی برای مردم بالی و نشان دهنده فرهنگ آنها می باشند.

 

تور بیروت

بیروت یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای موجود در خاورمیانه می باشد که امروزه بسیاری از گردشگران و مسافران دوست دارند تا با تور بیروت از این شهر و جاذبه های بی نظیر آن بازدید داشته باشند. شما نیز می توانید تور مورد نظر خود را به راحتی از آژانس مسافرتی همیشه سفر انتخاب نموده و آن را رزرو کنید تا از مزایای بی نظیر این تور نیز بهره مند شوید. اگر قصد یک سفر بی نظیر و فوق العاده را دارید می توانید شهر بیروت و تورهای اجرا شده به سوی این مقصد را در اولویت های خود قرار دهید.

شهر بیروت لقب عروس شهرهای خاورمیانه را به خود دارد و یکی از زیباترین بندرهای دریای مدیترانه نیز محسوب می شود. توجه داشته باشید که این شهر با داشتن قدمت بسیار کهن خود نیز دارای آثار تاریخی بسیار باشکوهی می باشد. امروزه بسیاری از آژانس های مسافرتی به دنبال برگزاری بهترین تور بیروت هستند که یکی از معتبرترین این آژانس ها، آژانس مسافرتی همیشه سفر می باشد که شما نیز می توانید تور مورد نظر خود را به راحتی و بدون داشتن هرگونه نگرانی از وب سایت پیش روی خود رزرو نموده و در اولین فرصت به دست آمده از این شهر بازدید داشته باشید. از مهمترین مزایایی که گردشگران و توریست ها با رزرو تور بیروت از آژانس همیشه سفر می توانند به دست بیاورند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

·         رزرو بهترین و لوکس ترین هواپیما

·         سفری بسیار اقتصادی

·         به همراه داشتن تور لیدرهای بسیار مجرب و حرفه ای

·         سفر در یکی از بهترین زمان ها به شهر بیروت

·         امکان و فرصت آشنایی با دوستان و همسفران بسیار خوش ذوق

 

 

جاذبه های دیدنی در تور بیروت

بهترین زمان برای رزرو تور بیروت هر فصلی از سال می باشد چرا که شهر بیروت با داشتن آب و هوای بسیار معتدل و مدیترانه ای خود توانسته است شرایط را برای گردشگران و مسافران زیادی فراهم کند. در نظر داشته باشید که دلیل اصلی بازدید گردشگران از شهر بیروت جاذبه های طبیعی و دیدنی آن می باشد که از مهمترین و بارزترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

کلیسای جامع سنت جورج مارونی

یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی شهر بیروت کلیسای جامع سنت جورج مارونی می باشد که در میدان ساعت این شهر واقع شده است و تاریخ تاسیس آن به سال 1884 باز می گردد.

 

غار جعیتا

یکی از جاذبه های طبیعی واقع در شهر بیروت که معمولا در لیست بازدید تور بیروت می توان اسم آن را مشاهده کرد می توان به غار جعیتا اشاره نمود. این غار از سنگ آهکی تشکیل شده است و یکی از طولانی ترین غارهای موجود در خاورمیانه می باشد که دیدن آن خالی از لطف نمی باشد.

 

مسجد محمد امین

 یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری و مذهبی این شهر، مسجد محمد امین می باشد که در مرکز شهر واقع شده است و در سال های 2002 و 2007 بنا شده است که بسیاری از نمازگزاران اهل سنت در این مسجد به نماز خواندن می پردازند. این مسجد با داشتن شکوه خود توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کرده است.

همیشه سفر به یک کشور خارجی با تجربه های جدیدی همراه است که برای هر فردی حس خوبی دارد. اگر شما یکی از افرادی هستید که خواهان یک تجربه جدید و تازه در زندگی خود هستید تور اوکراین می تواند این تجربه را برای شما داشته باشد.

 

کیف شهر زیبای اوکراین

هنگامی که صحبت از تور اکراین می شود کیف به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر اوکراین بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. به شما توصیه می کنیم دیدن از این شهر را با جاذبه های تاریخی و معاصر از دست ندهید. شهر کیف با داشتن عمیق ترین ایستگاه متروی جهان شما را به 100 متر زیر زمین خواهد برد. در این شهر اگر بخواهید تمام مناطق گردشگری آن را ببینید باید بیشتر از چندین روز وقت بگذارید. شهر کیف با داشتن معماری تحسین برانگیز و کلیساهایی با عظمت و رستوران هایی که همه را به هوس می اندازد شما را آنچنان از خود بی خود می کند که گذشت زمان را حس نمی کنید. زندگی در این شهر حتی در طول شب هم از تکاپو نمی افتد و شما را تا صبح بیدار نگاه می دارد. برای سفر با تور اوکراین و دیدار از شهر کیف حتما کفش بسیار راحت و مخصوص پیاده روی همراه داشته باشید. زیرا بدون کفش راحت دیدار از همه جاذبه های شهر کیف شاید اصلا ممکن نباشد. از کلیساهای پر ابهت کیف می توان به کلیسای سنت اندرو، سنت سوفیا و کلیسای پیچسکی لاورا اشاره کرد. شما می توانید برای تور اوکراین به آژانس همیشه سفر مراجعه کرده و لذت یک سفر خاطره انگیز را با آژانس همیشه سفر تجربه کنید.

 

مروارید سبز کشور گل های آفتابگردان

مروارید سبز لقب یک کوه در این کشور است. نام این کوه، کوه های کارپات است. اگر شما با تور اوکراین به این کشور سفر می کنید حتما از تمامی قسمت های این کوهستان زیبا دیدن نمایید. این مناطق برای افرادی که از دوچرخه سواری در مناطق کوهستانی لذت می برند مکانی بسیار ایده آل است. اما اگر شما دوچرخه سواری دوست ندارید و به پیاده رویی و یا حتی قایق سواری علاقه دارید باز هم این منطقه می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. زیرا کوه کارپات پوشیده از مراتع و جنگل، رودخانه های خشن و مواج و دریاچه هایی آرام است. با مراجعه و ثبت نام در آژانس همیشه سفر لذت تور اوکراین را دست ندهید.

 

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس