کد خبر 978788
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

فروشگاه صنعتگری تولید کننده و تامین کننده انواع دستگاه های بلوک زن( دستی، خودرویی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک)، دستگاه بتونیر یا خلاطه (پن میکسر، بتونیر ۲۵۰ لیتری، بتونیر ۳۵۰ لیتری، بتونیر ۵۰۰ لیتری پاکت دار و بتونیر ۱۰۰۰ لیتری پاکت دار) و رولیک یا غلتک نوار نقاله در ایران می باشد.این فروشگاه اولین فروشگاه اینترنتی صنعتی در ایران است که زیر مجموعه از شرکت امید عمران سهند می باشد، که بطور فعال در زمینه فروش، ساخت، طراحی و تامین ابزار و قطعات صنعتی تلاش می کند و توانسته صادرات چشمگیری به کشورهایی نظیر: عراق ، باکو، ارمنستان، افغانستان و غیره داشته باشد. جهت تامین و کسب مشاوره در رابطه با قطعات صنعتی معرفی شده با واحد فروش ما در ارتباط باشید: ۰۴۱۳۴۳۱۶۰۵۵

انواع رولیک و کاربرد و نقش آنها در صنعت:

فروشگاه صنعتگری تولید کننده انواع رولیک های : تعویضی (جوشی و پرسی)، معمولی، ضربه گیر، مخروطی، راهنما، برگشت، رفت، غلطک های ثابت و متحرک و پایه رولیک آنها (کنار، وسط، هشتی منظم و نامنظم، چاکدار، کشویی و سوراخدار) در ایران می باشد. ما علاوه بر رولیک که یکی از قطعات اصلی دستگاه نوار نقاله می باشد، به فروش و تامین تسمه نقاله، الکتروموتور یا دینام، گیربکس، یاتاقان، بلبرینگ، اینورتر و سایر قطعات اصلی نوار نقاله می پردازیم. ما با تجربه چندین ساله در زمینه ساخت و تولید انواع قطعات صنعتی افتخار داریم که یک محصول با کیفیت و مقاوم را تولید نموده تا در خدمت مشتریان گرامی باشیم.

همانطور که می دانید وظیفه حمل و جابجایی محصول و اشیاء در نوار نقاله با رولیک که یکی از تجهیزات بسیار کاربردی هست می باشد. با اختراع این محصول تحول و رشد عظیمی در تمامی صنایع و تاثیر شگرف در کاهش هزینه های حاصل از انتقال و جلوگیری از اتلاف زمان بوجود آمد.نخستین صنایعی که از نوار نقاله و تجهیزات آن از جمله رولیک و غلتک آن استفاده کرده اند عبارتند از: معادن سنگ آهن، معادن زغال سنگ، دستگاه های موادغذایی و سایر ماشین آلات گوناگون. رولیک های تولیدی این فروشگاه کاملا استاندارد بوده و با بسته بندی دقیق و مقاوم به تمامی نقاط کشور و کشورهای همسایه ارسال می گردد. محصولات تولیدی این شرکت شامل ضمانت و گارانتی یک ساله بوده ، بطوریکه بلبرینگ این رولرها کاملا درجه یک بوده و در مقابل گرد و غبار و جریان های ناسازگار هوایی مقاوم می باشند.

نوع دیگری از غلطک ها هستند که شبیه به رولیک هستند ولی وظیفه و کارکرد آنها متفاوت با رولیک می باشد که در اصطلاح به این محصول درام، غلطک یا پولی نوار نقاله می گویند که در نوع ثابت و متحرک ساخته می شود.

درام ثابت:در ابتدای نوار نقاله پس از تعبیه به کمک گیربکس تسمه را به حرکت در می آورد که قدرت بار اصلی کل مجموعه را با این سازه به کمک گیربکس به دوش می کشد.

درام متحرک: این غلطک یا درام در انتهای نوار نقش هدایت کننده یا راهنمای تسمه را برعهده داشته و بصورت هرزگرد با هماهنگی یاتاقانها به حرکت تسمه کمک می کند.توصیه می شود که جهت افزایش طول عمر درام های نوار نقاله از روکش لاستیکی ، و روغنکاری بلبرینگ ها و یاتاقانها فراموش نشود.

بلوک زن ها :
امروزه با پیدایش ماشین آلات صنعتی دیگر نقش نیروهای انسانی کمرنگ شده و فقط نقش هدایت گر را بر عهده دارند. به عبارتی دیگر در عصر حاضر بیشتر کارها ماشینی شده  و دیگر نیازی به چندین نیروی انسانی برای انجام یک کار نیست، چرا که ماشین ها این کار را به نحو احسن انجام میدهند.
یکی از این ماشین آلات صنعتی بلوک زن ها میباشند که در صنعت ساخت و ساز به فراوانی به کار گرفته میشوند.برای تولید بلوک ها ی دیواری ، تخلیه ای ، سقفی و ... ازاین دستگاه استفاده میکنند.فروشگاه صنعتگری افتخار تولید انبوه این محصول را در کشور دارا می باشد که از لحاظ کیفیتی بی نظیر بوده و در عین حال قیمت مناسب تری نسبت به سایر تولیدی ها دارد.
انواع بلوک زن ها:
بلوک زن ها نیز مانند سایر ماشین آلات انواع مختلفی دارند که بسته به نوع کار و حجم کاری مورد استفاده قرار میگیرند. از انواع این دستگاه ها میتوان به                    بلوک زن دستی ، خودرویی ،کادونا و تمام اتوماتیک اشاره کرد.
رایج ترین نوع دراین بین بلوک زن های دستی می باشند که علاوه بر کم هزینه بودن ، مکانیزم کاری سختی ندارند و شامل یک بدنه به همراه قالب ۴ تایی و نیز ۱ موتور ویبره  و یک عدد موتور گیربکس می باشد. لازم به ذکر است که کارکرد این دستگاه  از صفر تا صد به شکل کاملا دستی می باشد و  درهر شیفت کاری بین ۵۰۰ تا ۷۵۰ عدد بلوک تولید می کند.


 بتونیرها:
برای تولید بلوک های سیمانی و... نیازمند بتن می باشیم که این ملات توسط دستگاه بتونیر تولید می شود. در واقع می توان گفت که بتونیرها و مخلوط کننده ی موادی چون :سیمان ، ماسه و شن و آب هستند که در نهایت به تولید بتن منجر می شود.

فروشگاه صنعتگری در بین محصولات خود به تولید گسترده ای از دستگاه های بتونیر   به منظور کسب رضایت شما صنعتگران عزیز می پردازد .بتونیرهای این فروشگاه به طور سفارشی و به درخواست مشتری ساخته می شوند و در نتیجه بدون هیچ ایراد و نارضایتی آماده عرضه می شوند که البته این عرضه تنها به داخل کشور محدود نمی شود.

بتونیرها نیز مانند سایر ماشین آلات همچون بلوک زن ها انواع مختلفی دارند که هر یک برای کاربرد خاصی به کار گرفته می شوند.
 

انواع بتونیرها:
بتونیرها نیز بسته بر شرایط کاری در حجم های متفاوتی به مرحله ی تولید می رسند.
از  انواع بتونیرها  میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
بتونیر ۱۲۰ لیتری:کم حجم ترین نوع بتونیرها می باشند که به ملات سازها معروف هستند.
بتونیرهای ۲۵۰ لیتری که خود به دو نوع دنده کمر و دنده زیر تقسیم می شوند و رایج ترین نوع در این بین می باشند.
بتونیرهای ۳۵۰ تا ۴۰۰لیتری که کارکردی مشابه به ۲۵۰ لیتری دارند.
بتونیرهای ۵۰۰لیتری که به صورت پاکت دار به کار گرفته می شوند و برای حجم های کاری بالا  به کار میروند.

**محتوای تبلیغاتی**

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس