کد خبر 978602
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱
شورای حل اختلاف

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان گفت: در حال حاضر اکثر اعضا مبلغی بین 200 تا 300 هزار تومان دریافت می‌کنند و می‌توان گفت مجانی و افتخاری در شورا مشغول فعالیت هستند.‌

به گزارش مشرق،  یارالله کاکولوند امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه 520 نفر از اعضا شورای حل اختلاف لرستان سال جاری تحت پوشش بیمه قرار گرفت، اظهار کرد: بیمه این تعداد از اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف لرستان نقطه عطفی برای آینده آن‌ها است.

وی افزود: تعداد افرادی که در شوراهای حل اختلاف لرستان مشغول هستند حدود یک هزار نفر است که همه از شرایط بیمه برخوردار نیستند، زیرا تعدادی از این افراد بازنشسته هستند.

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان گفت: از یک هزار نفر عضو شوراهای حل اختلاف لرستان 560 نفر از شرایط بیمه برخوردار بودند که 520 نفر تحت پوشش قرار گرفتند.

کاکولوند در مورد افزایش حقوق اعضا شوراهای حل اختلاف نیز توضیح داد: این افزایش باید در سطح کلان صورت بگیرد، هر چند طبق قانون دریافت حقوق کارگری برای آن‌ها دیده شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اکثر اعضا مبلغی بین 200 تا 300 هزار تومان دریافت می‌کنند و می‌توان گفت مجانی و افتخاری در شورا مشغول فعالیت هستند.‌

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: امیدواریم با تحولی که ریاست قوه قضاییه به دنبال آن است شاهد افزایش حقوق اعضا باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 1
    هر ماه 200 هزار تومان ؟ مبلغ درست است ؟
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 3
    مظلوم نمايي نکنيد اگه منفعتي نداشت هيچ وقت در شورا ها حاضر نمي شدند!!
    • م IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
      0 0
      هر چیزی که باورش سخته دلیل بر دروغ بودنش نیست آدما با امیده که زندن وگرنه اونام نمیموندن به حق علی و عدالتش کاره این بنده خداها هم درست شه خدایا به امیده خودت نه خلق روزگار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس