جهانگیری نمایه

همکار نشریات اصلاح‌طلب و همشهری معاون اول رئیس جمهور، از وی خواست به جای ابراز شرمندگی، در دولت با برنامه کار کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

احمد زیدآبادی نوشت: این چندمین باری است که آقای جهانگیری از مردم عذرخواهی و در برابر آنها اظهار شرمندگی می‌کند. به این همشهری گرامی باید گفت؛ اظهار شرمندگی‌های پی‌درپی شما چه مشکلی از مردم حل می‌کند و کدام گره را از کارشان می‌گشاید؟

بیشتر بخوانید:

نوبت کدام پاکت است؟

بابت فشارهای اقتصادی شرمنده مردم هستیم


بسیاری از مردم این روزها تحت فشارند. فقط طی یک سال اخیر اغلب هزینه‌های زندگی دو تا سه برابر شده در حالی که درآمدها رشد ناچیزی داشته است. بیکاری هم که بیداد می‌کند. فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها یا برای مهاجرت برنامه می‌ریزند و یا به مسافرکشی در اسنپ و تپسی رو آورده‌اند. در این میان، رئیس دولت هم خوشحال است که آمار اشتغال بالا رفته است!


بدبختانه کار با اظهار شرمندگی پیش نمی‌رود. جهانگیری در مقام معاون اول رئیس جمهور اگر در عمل نمی‌تواند باری از دوش مردم بردارد، حداقل به آنها بگوید که برنامه دولت برای خروج از تنگنا چیست و در نهایت به کدام سمت و سو می‌خواهد حرکت کند. بسیاری از مردم عادی در بهترین حالت، دولت را بلاتکلیف، بی‌برنامه، گیج و باری به هر جهت می‌دانند و همین موضوع سبب ناراحتی مضاعف‌شان شده است.


اگر همین حد هم از جهانگیری برنمی‌آید، دیگر برای چه در پاستور نشسته و پی کار دیگری نمی‌رود تا مجبور به اظهار شرمندگی دائمی در مقابل مردم هم نباشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 0
    هدف اول این دولت سراسر دروغگو وهوچیگیر فقط دنبال بالابردن آمار صادرات است. وهدف دومش اجرای برنامه براندازی که جزء اهداف اسفاکطلبان فتنه گر بود وحالا این دولت ناکارآمدو هوچیگرکدخدادوست برنامه اش فشار برمردم است تا نارضایتی بیشتری در جامعه رواج دهد ومردم رااز نظام رویگردان کنداینها فقط ادافشان تکمیل برنامه لیبرال های سرمایه خواه واسفاک طلبان فتنه گر وطن فروشه که اصل نظام را هدق دارند
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    این مردک بلد نیست دستی به دماغش یکشه چه برسه به اجرای برنامه
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    دقیقاً
  • a IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 0
    اقای معاون اول به مدد بی برنامگی شما یه عده زیادی از رانت ارز 4200 شما سوء استفاده میکنند و سرمایه مملکت و مردم را به جیب میزنند اونا پولدار میشوند مردم دستشان به جایی نمیرسد شما هم در اتاق کار خود نشسته اید اگه نمیتوانید کارکنید چرا مردم را بیچاره میکنید خوب بفرمایید بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس