ترامپ و بایدن - کراپ‌شده

نتایج نظرسنجی شبکه خبری فاکس‌نیوز که شبکه حامی رئیس جمهور کنونی آمریکا به شمار می‌آید، بایدن ۱۰ درصد از ترامپ جلوتر است.

به گزارش مشرق، بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی که توسط شبکه خبری فاکس‌نیوز انجام شده، «جو بایدن» معاون رئیس جمهور آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی پیشی گرفته است.

در این نظرسنجی که نتایج آن عصر پنجشنبه منتشر شده، بایدن ۴۹ درصد از آرای پرسش‌شوندگان را به خود اختصاص داد این در حالی است که ترامپ فقط توانست ۳۹ درصد از آرا را به خود اختصاص دهد.

ترامپ حتی در برابر «برنی سندرز» سناتور دموکرات کنگره و یکی دیگر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهور آمریکا نیز وضعیت خوبی نداشت. سندر در این نظرسنجی ۴۶ درصد آرا را دریافت کرد این در حالی است که ترامپ فقط توانست ۴۰ درصد از آرا را کسب کند.

این نظرسنجی میان ترامپ و دیگر نامزدهای دموکرات انجام نشد اما نتایجی که از این نظرسنجی حاصل شده نشان می‌دهد که نظر مردم آمریکا درباره ترامپ در مقابل بایدن تغییری نکرده است.

فاکس نیوز در ماه ژوئن نیز نظرسنجی مشابهی انجام داده بود و در آن نظرسنجی نیز بایدن ۱۰ درصد از ترامپ جلوتر بود.

در این نظرسنجی ۵۶ درصد از پرسش‌شوندگان گفته‌اند که برای آنها بسیار مهم است که به نماینده‌ای رای دهند که فقط بتواند ترامپ را شکست دهد و این موضوع برای آنها مهمتر از تغییر رویه اقتصادی توسط نامزد مورد نظر است.

همچنین نتایج نظرسنجی مشترک شبکه «ای بی سی نیوز» و روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» که ۲ هفته پیش منتشر شد، حاکی از آن است که دونالد ترامپ با اختلاف ۱۴ درصد از رقیب دموکرات خود جو بایدن عقب افتاده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 1
    100درصد هم جلوتر باشه ترامپ میشه حتی شده با تقلب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس