کد خبر 978512
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
گاندو

عوامل سریال گاندو در حاشیه نماز جمعه امروز قم تجلیل شدند.

به گزارش مشرق، تجمع بزرگ روحانیون، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با حضور بازیگران فیلم و مسئولین موسسه شهید آوینی، امیرآبادی و ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی پس از نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

علت محبوبیت گاندو

جواد افشار کارگردان سریال گاندو در این تجمع با بیان اینکه نفوذ دشمن بسیار جدی است و در عرصه فیلم و سریال‌ سازی در سال‌های اخیر غفلت شده است اظهار کرد: خوشبختانه تعداد سریال‌هایی که در این موضوع در حال پیگیری است افزایش یافته و ما تلاش داریم سال آینده سری دوم این سریال را بسازیم و کمک کنیم به مردم تا دشمن را شناخته و همسویان با آنها را به مردم معرفی کنیم.

امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس نیز در این تجمع ضمن تقدیر از سازندگان سریال گاندو اظهار کرد: جواد افشار در دوران دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند و امروز نیز در سنگر هنر در حال مقابله با دشمن هستند.

پیام دهکری بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند خاطرنشان کرد: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد و اگر مسیر صداقت تداوم یابد روز به روز متعالی تر زندگی خواهیم کرد و اگر بی صداقتی جایگزین آن شود خسران خواهیم داشت که فرزندان حرام‌زاده‌ای را به دنیا می‌آورد که می‌توانند نفس سرزمین را بگیرند.

حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم قم درمجلس هم با بیان اینکه با ساخت سریال گاندو دوستان انقلاب احساس غرور کردند خاطرنشان کرد: دوستان انقلاب با این سریال احساس کردند بغضی که در گلو دارند با زبان هنر شکوفا شد و بغض خفته آنها به نمایش درآمد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ در هر زمانی یک شکل دارد گفت: امروز عوامل سریال گاندو و جواد افشار با تکیه بر همان روحیه دفاع مقدس گام در عرصه جهاد برداشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس