کد خبر 978328
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
سبایوس

آرسنال بعد از مصدومیت سنگین آسنسیو، نگران به بن بست رسیدن مذاکرات با رئال مادرید بود.

به گزارش مشرق، باشگاه آرسنال اعلام کرده که با رئال مادرید بر سر انتقال قرضی یک ساله دنی سبایوس 22 ساله به توافق رسیده است.

این قرارداد قرضی، سبایوس را برای فصل 20-2019 به آرسنال می‌‍فرستد و البته از طرف رئال، هیچ بندی برای دائمی شدن در آن گنجانده نشده است. چرا که نمایندگان رئال نقش سبایوس 22 ساله را در آینده لوس بلانکوس مهم و کلیدی قلمداد می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

5 بازیکن رئال که زیدان آن‌ها را نمی‌خواهد

اونای امری، سرمربی باسکی آرسنال نقش مهمی در تعیین مقصد سبایوس برای این فصل داشته و در چند روز اخیر به شکل مستمر با خود بازیکن و خانواده اش در حال گفت و گو بوده تا این اطمینان را به سبایوس بدهد که در آرسنال، به خواسته خود یعنی انجام 40 بازی در طول یک فصل خواهد رسید. 

قصد اولیه رئال مادرید فروش این بازیکن متولد اوتررا بود اما نمایش های درخشان سبایوس در رقابت های قهرمانی زیر 21 ساله های اروپا (که منجر به قهرمانی اسپانیا و حضور او در تیم منتخب مسابقات شد) نظر رئال را عوض کرد و موجب شد تا کهکشانی ها به پیشنهادات انتقال قرضی برای بازیکنشان توجه کنند. 

هدف سبایوس از این انتقال قرضی، به دست آوردن جایگاه ثابت در آرسنال است. رقابت های یورو 2020 در تابستان آینده برگزار خواهد شد و سبایوس برای متقاعد کردن روبرتو مورنو، سرمربی جدید اسپانیا، چاره ای به جز حضور ثابت در مسابقات نخواهد داشت.

مصدومیت مارکو آسنسیو و پارگی رباط صلیبی او که منجر به دوری 7 تا 8 ماهه او از میادین خواهد شد، آرسنال را نسبت به وقوع این انتقال نگران ساخته بود. اما میرر به نقل از سان گزارش داده که رئال از بابت انجام این انتقال به آرسنال اطمینان خاطر داده و اعلام کرده مصدومیت آسنسیو، این انتقال را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

به دنبال بودجه محدود و 45 میلیون پوندی آرسنال در بازار نقل و انتقالات، اونای امری همچنان نتوانسته بازیکنان مدنظر خود را جذب کند و تلاش ها برای جذب ویلفرد زاها و کیران تیرنی به بن بست رسیده است. آرسنال تاکنون تنها گابریل مارتینلی را با انتقالی 6 میلیون پوندی از ایتوانو برزیل جذب کرده و امیدوار است در کنار انتقال سبایوس، انتقال ویلیام سالیبا را نیز بالاخره قطعی کند.

شنیده شده سالیبا و سبایوس هر دو هم اینک در لندن حضور دارند. البته داستان سالیبا با سبایوس کاملا متفاوت است، چرا که آرسنال قصد دارد بعد از خرید دائمی او از سن‌اتین، او را برای فصل 20-2019 به شکل قرضی به تیم فرانسوی بازگرداند.

علیرغم دغدغه های فراوان آرسنال در نقل و انتقالات، این تیم نمایش های درخشانی در بازی های پیش فصل خود داشته است. آرسنال در 3 بازی نخست خود در پیش فصل به ترتیب کلورادو راپیدز (3-0)، بایرن مونیخ (2-1) و فیورنتینا (3-0) را شکست داد و در آخرین بازی خود، بعد از تساوی 2-2 در مقابل رئال مادرید تنها در ضربات پنالتی مغلوب کهکشانی ها شد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس