کد خبر 978097
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
ظریف - نمایه

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس گفت: سه‌شنبه آینده نشستی با حضور وزیر امورخارجه در کمیسیون حقوقی مجلس در ارتباط با تجاوز پهپاد آمریکایی، سرنوشت کشتی ایرانی و توقیف کشتی انگلیسی در جبل الطارق برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس در رابطه با تجاوز پهپاد آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران اظهار کرد: اقدام آمریکا تجاوزی آشکار بود و طبیعی است نیروهای ایرانی با قدرت مقابله کردند و این پهپاد را ساقط کردند، قطعا جمهوری اسلامی اقدامات حقوقی مناسب را در این ارتباط انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

حجت الاسلام نوروزی در رابطه با اقدامات حقوقی ایران در مقابله با این اتفاقات افزود: مجلس پیگیر این اقدامات است و در همین راستا از وزیر امور خارجه دعوت شده است تا سه‌شنبه آینده با حضور در کمیسیون حقوقی مجلس گزارش اقدامات حقوقی این وزارت‌خانه در ارتباط با تجاوز پهپاد آمریکایی، توقیف کشتی انگلیسی، و سرنوشت کشتی ایرانی در جبل الطارق را به مجلس ارائه دهد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس گفت: کشتی انگلیسی نیز وقتی در آب‌های سرزمینی ما حضور داشت قوانین سرزمینی ما را رعایت نکرد و از سوی نیروی های ایرانی توقیف شد و طبیعی است با طی روند قانونی و با قوانین بین المللی با این کشتی برخورد می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس