منازل فلسطینیان

۴ کشور اروپای فرانسه، انگلیس، آلمان و اسپانیا روز سه‌شنبه به محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منمازل فلسطینیان در قدس شرقی اکتفا کرد.

به گزارش مشرق، فرانسه، انگلیس، آلمان و اسپانیا طی بیانیه‌ای مشترک اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان در قدس شرقی را محکوم کردند.

در بیانیه این ۴ کشور آمده است که اقدام اسرائیل در تخریب منازل فلسطینیان، اقدام خطرناکی است که مانع از دستیابی به راه‌حل دو دولت می‌شود.

در این زمینه:

عکس/ لحظه انهدام خانه فلسطینیان با مواد منفجره

فیلم/ تخریب وحشیانه خانه فلسطینیان توسط کفتارها

فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا در بیانیه خود با اشاره به این موضوع که منازلی که تخریب شده‌اند در دو منطقه الف و ب قرار دارند،تاکید کردند که تخریب منازل در اراضی اشغالی، مخالف قوانین انسانی بین‌المللی است.

وزارت امور خارجه ترکیه نیز روز سه‌شنبه اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان در قدس را محکوم کرد.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمده است: به شدت اقداماتی که با هدف تغییر ترکیب جمعیتی در قدس است را محکوم می‌کنیم.

رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه تخریب حدود ۱۰۰ واحد مسکونی متعلق به فلسطینی‌ها در منطقه «وادی‌الحمص» در شهر «صور باهر» در جنوب شرق قدس اشغالی را آغاز کرد.

 به گفته مقامات فلسطینی این اقدام بزرگترین عملیات تخریب از سال ۱۹۶۷ تاکنون است و قرار است این تخریب‌ها ۲۲۵ واحد مسکونی دیگر را  نیز شامل  شود.

منطقه وادی‌الحمص که تحت کنترل تشکیلات خودگردان قرار دارد ماه گذشته نیز شاهد درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی بود که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

سازمان عفو بین‌الملل نیز اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل فلسطینیان را محکوم کرده و تاکید کرد که این اقدام نقض فاحش قوانین بین‌المللی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس