کد خبر 977532
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
میرشاد ماجدی

خبرهای رسیده از داخل باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد دیگر ماجدی آنجا فعالیتی نخواهد کرد.

به گزارش مشرق ، میرشاد ماجدی و کامران منزوی مدت زیادی نیست در هیئت‌مدیره عضو شده‌اند ولی هر دو این روزها به شدت از شرایطی که در باشگاه حاکم است گلایه دارند. این دو چندی قبل با تصمیم وزیر به هیئت‌مدیره اضافه شدند تا به مدیریت باشگاه و تصمیم‌گیری‌ها کمک کنند ولی حالا هر دو اعتقاد دارند اصلاً در بازی نیستند. منزوی که به خاطر اتفاقات نقل و انتقالات شاکی است و اعتقاد دارد باشگاه نباید طارق و پاتوسی را از دست می‌داد.
بیشتر بخوانید:
او در آخرین پیامش نوشت: «من تصمیم گرفته‌ام تا زمانی که ته و توی قضیه جدایی پاتوسی از استقلال را درنیاورم و طارق را به تیم برنگردانم، سکوت کنم و حرف نزنم. ممنون که درک می‌کنید.» البته تلاش‌های منزوی ظاهراً نتیجه نداده که هنوز سکوت کرده است. طارق که به تازگی اعلام کرده دیگر به ایران بازنمی‌گردد و درباره پاتوسی هم هیچ‌کس نیست درست و حسابی توضیح بدهد. ظاهراً اعضای هیئت‌مدیره در جلسه حرف‌هایی زده بودند که رخ نداده. شاید هم فتحی قول‌هایی داده و نتوانسته این قول‌ها را عملی کند، چون او تا همین چند هفته قبل با قدرت می‌گفت آیاندا پاتوسی بازیکن استقلال است و جایی نخواهد رفت.

اوضاع مدیریت استقلال پیچیده‌تر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد. بعد از خداحافظی احمد سعادتمند رئیس هیئت مدیره، حالا خبر می‌رسد احتمالاً میرشاد ماجدی هم به صورت رسمی خداحافظی خود را اعلام خواهد کرد. او از نزدیک به یک ماه قبل و بعد از آخرین جلسه‌ای که با فتحی داشت، حضور خود را در باشگاه کمرنگ و کمرنگ‌تر کرد. ماجدی حتی در آخرین جلسه هیئت‌مدیره استقلال حضور نداشت. حالا خبر می‌رسد غیبت او در جلسات به معنای خداحافظی‌اش از باشگاه بوده است. میرشاد هم جزو کسانی است که به ساز و کار مدیریتی استقلال انتقاد دارد و معتقد است با این وضعیت باشگاه به جایی نخواهد رسید. ظاهراً او احساس ترس کرده که ترجیح داده از استقلال فاصله بگیرد. میرشاد و منزوی می‌دانند امسال باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات فراوانی خواهد داشت و هیچ بعید نیست از رقابت‌ها حذف شود.

میرشاد هر چند این روزها در این باره حرفی نمی‌زند و به طور کامل سکوت کرده، اما با رفتارش نشان داده چقدر ناراضی است. هر بار با او تماس می‌گیریم تا درباره استقلال حرف بزند، بدون هیچ مکثی جواب می‌دهد: «به خدا از هیچ چیز خبر ندارم!» و این سؤال پیش می‌آید که آیا می‌شود عضو هیئت‌مدیره باشگاه از هیچ چیز خبر نداشته باشد؟ با توجه به نشانه‌ها، میرشاد را هم مثل احمد سعادتمند باید یکی دیگر از جداشده‌های هیئت‌مدیره استقلال دانست. احتمالاً به زودی کامران منزوی هم از این باشگاه جدا خواهد شد، چون از یک‌سری مسائل شاکی است. دیروز هم که علی خطیر معاون استقلال برای دهمین بار استعفا داد. او هر بار می‌گوید به خاطر فشار کار در این باشگاه نمی‌خواهد ادامه دهد. خطیر از جمله کسانی که به ساختار باشگاه ایراد گرفته و می‌گوید استقلال هرچه هست، باشگاه نیست!

بدین ترتیب هیچ بعید نیست به زودی تنها و تنها امیرحسین فتحی در مدیر باشگاه باقی بماند و جلسات هیئت‌مدیره را خودش به تنهایی برگزار کند!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس