کد خبر 976966
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
سازمان لیگ نمایه

مسئولان سازمان هنوز اقدامی برای قرعه کشی و انتشار برنامه های خود برای شروع فصل جدید انجام نداده اند که این موضوع با نگرانی هایی همراه شده است.

به گزارش مشرق، طبق برنامه ریزی اولیه سازمان لیگ، فصل نوزدهم قرار بود از روز ۱۰ مرداد آغاز شود و قرعه کشی مسابقات نیز اواخر تیرماه با حضور نمایندگان باشگاه‌ها در یک مراسم شیک اتفاق بیفتد، اما هنوز خبری از قرعه کشی و حتی زمان شروع مسابقات نیست.

 

در همین راستا، دو موضوع متفاوت شنیدیم که مربوط به زمان شروع مسابقات لیگ برتر بود. همان طور که تا به حال در جریان قرار گرفته اید، میانه فدراسیون به همراه سازمان لیگ با برخی از دست اندرکاران برگزاری مسابقات شکراب شده و همین اختلافات باعث ایجاد تنش در روابط و به تعویق افتادن لیگ است. نه مهدی تاج و همکارانش از خواسته‌های طبیعی خود کوتاه می‌آیند و نه قانون این اجاره را می‌دهد که مثل فصل قبل، لیگ با کمترین میزان امنیت و در ورزشگاه‌های بدون استاندارد آغاز شود.

بیشتر بخوانید:


روایت اول در مورد شروع فصل نوزدهم که تاکید بیشتری روی آن وجود دارد، تاریخ ۲۰ مرداد ماه است. یعنی سازمان لیگ قصد تعویق ۱۰ روزه در برگزاری بازی‌ها را دارد. در این شرایط، احتمالا ۵ یا ۶ مرداد نیز، قرعه کشی رقابت‌ها انجام خواهد شد.


روایت دوم که در این مورد نیز حرف و حدیث‌هایی مطرح می‌شود، تاریخ اول شهریورماه را تعیین می‌کند. حتی شنیدیم اگر بازی‌ها به اول شهریور منتقل شود، قرعه کشی مسابقات یکشنبه ۲۰ مرداد خواهد بود تا مقارن با شب عید سعید قربان باشد.


به هر حال فعلا شایعات و اخبار زیادی در مورد آغاز زمان فصل نوزدهم به گوش می‌رسد که مشخص نیست کدام یک از این خبر‌ها را می‌توان باور کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس