کد خبر 976832
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
استراماچونی

به نظر می‌رسد استراماچونی برنامه ویژه‌ای برای ضربات ایستگاهی دارد و یکی پس از دیگری بازیکنان بلندقامت را به تیمش اضافه می‌کند.

به گزارش مشرق، استقلال در فصل نقل و انتقالات سیاوش یزدانی، میلاد باقری، شیخ دیاباته، مسعود ریگی، علی دشتی و محمد بلبلی را جذب کرده و حالا به دنبال رضا اسدی است. در بین خرید‌های جدید استقلال یزدانی، باقری و دیاباته قد و قواره بلندی دارند و استراماچونی می‌خواهد رضا اسدی را هم به این جمع اضافه کند و این در حالی است که استقلال دو بازیکن بلندقامت دیگر هم در لیست خود دارد و مرتضی تبریزی و محمد دانشگر در اختیار سرمربی ایتالیایی جدید آبی‌های تهران هستند.

بیشتر بخوانید:

بازی درون تیمی استقلال با درخشش دیاباته

استفاده از ضربات ایستگاهی در فوتبال یکی از تاکتیک‌های مهم به حساب می‌آید و حتی در فوتبال انگلیس هواداران قبل از هر ضربه کرنر می‌ایستند و منتظر گلزنی هستند. حالا به نظر می‌رسد استراماچونی هم برنامه ویژه‌ای برای ضربات ایستگاهی دارد و یکی پس از دیگری بازیکنان بلندقامت را به تیمش اضافه می‌کند. استقلال با دیاباته و یزدانی بالاتر از ۱۹۰ سانتی‌متر اگر رضا اسدی را هم جذب کند، سه بازیکن بالای ۱۹۰ سانتی‌متر را همزمان به ترکیب آبی‌پوشان اضافه کرده و در کنار دانشگر و مرتضی تبریزی سرزن قرار می‌گیرند. البته میلاد باقری هم با وجود قامت کمتر از ۱۹۰ سانتی‌متر قدرت بالایی روی ارسال هوایی دارد و می‌تواند به خطرناک‌تر شدن آبی‌پوشان در زمان ارسال‌ها کمک کند.


جمع سرزنان حرفه‌ای استقلال با رضا اسدی به عدد ۷ می‌رسد تا آبی‌پوشان از همیشه روی هوا خطرناک‌تر باشند و می‌توانند روی توپ‌های هوایی موقعیت‌های بهتری نسبت به توپ‌های زمینی ایجاد کنند. البته افزایش میانگین قدی استقلال در دفاع هم به این تیم کمک می‌کند و استراماچونی می‌تواند از حالا خیالش راحت باشد که رقبا کار سختی برای گلزنی با ضربه سر به استقلال خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس