کد خبر 976790
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
محمد ایمانی

به یاد داشتند که انگلیسی ها پس از دو سال تمدید تعلیق های شش ماهه توسط ایران، با وقاحت گفتند "بهترین تضمین ایران، تعلیق دائمی فعالیت های هسته ای است"!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای ظریف امروز گفت "انگلیس از آلت دست آمریکا بودن در تروریسم اقتصادی دست بردارد". برخی مدیران ما در مذاکرات برجام، به جنین دولتی که ذاتا کارش راهزنی و تروریسم است، امید بسته بودند.

به همین دلیل هم آقای ظریف مجبور شد شهریور 96 در نیویورک و در جمع وزرای خارجه کشورهای عضو برجام بگوید "20 ماه پس از توافق، هنوز نمی توانیم حتی یک حساب بانکی در لندن افتتاح کنیم".

ما انگلیسی ها را بارها در طول تاریخ آزموده و جز خباثت و بی چشم و رویی ندیده بودیم. مذاکره کنندگان ما به یاد داشتند که وزیر خارجه انگلیس در سال 82 گفت "میوه اشغال عراق را در کاخ سعدآباد چیدیم".

به یاد داشتند که انگلیسی ها پس از دو سال تمدید تعلیق های شش ماهه توسط ایران، با وقاحت گفتند "بهترین تضمین ایران، تعلیق دائمی فعالیت های هسته ای است"! چنین رژیمی قرار بود این بار، اخلاقی برخورد کند و حقوق ایران را محترم بشمارد؟!

رهبر انقلاب بهمن 93 (چند ماه قبل از نهایی شدن توافق) فرمودند "من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت می خواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطه‌های امیدبخش حقیقی سپرد، نه به نقطه‌های خیالی. آنچه لازم است، این است".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    3 0
    ای کاش شریک می انگاشتیم و با روشن شدن موضوع از او کناره گیری می کردیم اما با وجود رو شدن دست دزد باز هم پی سر یک میز نشستن با او هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس