کد خبر 976287
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷
استقلال

طبق اعلام رسمی فیفا مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

به گزارش مشرق، دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپئیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

بیشتر بخوانید:

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای گذشته، سرانجام با تایید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپئیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهدشد.

 این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها و جریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.

بدون تردید طی روزهای آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغ‌پرداز انجام خواهد گرفت.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    6 1
    تا کور شود هر آنکه شایعه و خبر جعلی و شانتاژ میکرد.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
    0 0
    حالا مشكل پرپيچ پروچيچ را حل كرديد با پولي كه در سفارت ايران در كرواسي پس انداز كرديدي يك پاتوسي(پاطلايي)جديدبراي استقلال بخريد پول را خرج صفا وسيتي نكنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس