تیم ملی ایران

حمید علیدوستی، بازیکن پیشین تیم ملی ایران اعتقاد دارد، عراق تنها همگروه قدرتمند ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است.

به گزارش مشرق، حمید علیدوستی درباره همگروهی تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های عراق, بحرین, هنگ‌کنگ و کامبوج در مسابقات مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ملی در گروه خوبی قرار دارد و به غیر از عراق هیچ تیمی در این گروه قدرتمند نیست. البته الان عراق هم به آن صورت اقتدار گذشته را ندارد و نمی‌تواند خیلی ایران را به دردسر بیاندازد. بحرین نیز اصلاً در حدی نیست که بخواهد با تیم ملی ایران به رقابت بپردازد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی هنگ کنگ به همگروهی با ایران

وی تصریح کرد: ایران هم‌اکنون تیم بسیار قدرتمندی است و در هر پست چهار بازیکن خیلی خوب دارد و از این بابت دغدغه‌ای وجود ندارد و می‌تواند به راحتی از این گروه صعود کند. تیم ملی ایران فقط احتمال دارد در مرحله بعد و در مصاف با تیم‌های ژاپن و کره جنوبی رقابت حساسی داشته باشد و در سطح آسیا دیگر تیم‌های درجه دو نمی‌توانند برای ایران با توجه به پیشرفت و توسعه‌اش رقیب سختی باشند.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران یادآور شد: بازیکنان تیم ملی با تجربه‌ای که دارند آنقدر اشراف پیدا کرده‌اند که نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیرند. بعضی از بازیکنان تیم ملی دو دوره جام جهانی را تجربه کرده‌اند و در دوره گذشته نیز به راحتی موفق به صعود به این مسابقات شده‌اند. ایران نسبت به تیم‌های حاشیه خلیج فارس سطح بالاتری پیدا کرده است و همان‌طور که گفتم فقط تیم‌هایی در سطح کره و ژاپن هستند که می‌تواند برای ما خطرساز باشند.

علیدوستی تأکید کرد: برای صعود از این گروه جای نگرانی نیست, چراکه تیم ما صاحب کاراکتری شده که حتی با چهار امتیاز شانس صعود از مرحله گروهی جام جهانی را هم داشته است و موفق شده مقابل پرتغال به یک امتیاز دست پیدا کند. همه‌ی این‌ها باعث شخصیت پیدا کردن تیم ملی ایران شده است و این موضوع را حریفان ایران هم می‌دانند و از آن واهمه دارند.

وی در پایان گفت: حتی اگر تیم ملی در این مرحله در گروه سخت‌تری هم قرار می‌گرفت من بسیار به صعودش خوش‌بین بودم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید صدریان IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
    0 0
    بسمه تعالی باسلام اینکه ایران درحال جوانگرایی است کارخوبی است اما بدون خشک تعصب ها زیرا باید از غافلگیری برابر توکیو درس گرفت و انرا در لیگ ایران جا انداخت اگر این بلاها بازی احساسی و خشک تعصبات بی منطق رفع شوند را ه صعود به یک هشتم نهایی برای ماهموار است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس