عراق.png

نیروهای عراقی عملیات گسترده ای را از ۶ محور در بخش «حوض حمرین» در شمال شرق استان دیاله آغاز کردند و ضربات مهلکی را به عناصر مخفی داعش وارد کردند.

به گزارش مشرق، گروهی مشترک از نیروهای امنیتی، ارتش و رزمندگان تیپ های « ۴، ۲۰، ۲۳، ۲۴، ۳۳ و ۱۱۰» بسیج مردمی عراق عملیات گسترده ای را در شمال شرق استان دیاله آغاز کردند.

براساس اطلاعاتی که یک منبع میدانی در اختیار مشرق گذاشته است، عملیات نیروهای عراقی در بخش «حوض حمرین» انجام می شود که در شمال شرق استان دیاله به دروازه مرگ معروف شده است.

این منبع میدانی با بیان این که عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی از ۶ محور در حال انجام است، گفت: پاکسازی دهها روستا و نقطه آلوده در حدفاصل مناطق «امام ویس تا الحفایر» و دریاچه حمرین در دستور کار قرار گرفته است.

وی از مسدود شدن مسیرهای کمک رسانی عناصر مخفی داعش در منطقه «امام ویس» خبر داد و افزود: رزمندگان عراقی در جریان پاکسازی منطقه «امام ویس» موفق شدند مقادیری تجهیزات نظامی کشف و ضبط کنند.

این منبع میدانی با بیان این که نیروهای ارتش و بسیج مردمی در این عملیات ۱۸ تله انفجاری را کشف و خنثی کردند، گفت: علاوه بر کشف ۷ کمربندی انتحاری و ۵ موتور سیکلت، ۹ مقر مخفی تروریست های داعش در این عملیات منهدم شد.

رزمندگان عراقی در جریان پاکسازی و تامین امنیت منطقه «الحفایر» موفق شدند ۴ تن از عناصر مخفی داعش را شناسایی کنند و به هلاکت برسانند؛ در لیست کشته شدگان نام یک فرمانده گروه تروریستی داعش دیده می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، ۵ تن از نیروهای امنیتی و رزمندگان بسیج مردمی در جریان عملیات در منطقه «الحفایر» در کمین تله های انفجاری کار گذاشته شده توسط تروریست های داعش گرفتار و زخمی شدند.

به گزارش مشرق، عملیات نیروهای امنیتی، ارتش و رزمندگان بسیج مردمی عراق در بخش حوض حمرین (دروازه مرگ) در شمال شرق استان دیاله تا پاکسازی و تامین امنیت ۳۰ منطقه آلوده به عناصر مخفی داعش ادامه می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    7 1
    سبزیم که از نسل بهاران هستیم پاکیم که از تبار باران هستیم دور است ز ما تن به مذلت دادن ما وارث خون سربداران هستیم چه ربطی داشت؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس