مجید بهمن‌زاده دبیر جبهه اصلاح‌طلبان

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه باید نخست اعتماد از دست رفته مردم را برگردانیم، گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که در مقوله انتخابات ورود داشته باشیم یا خیر؟

به گزارش مشرق، مجید بهمن‌زاده رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره سازوکار انتخاباتی تشکیلات متبوع خود و احزاب همسو و عضو در این جبهه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس ‌شورای ‌اسلامی اظهار داشت‌: فعلا هیچ سازوکاری برای انتخابات نداریم.

بیشتر بخوانید:

اعترافِ اصلاح‌طلبان به اختلاف انتخاباتی

وی افزود: ما اصلاح‌طلبان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم که در مقوله انتخابات ورود داشته باشیم یا خیر. بنابراین هنوز اندر خم یک کوچه انتخاباتیم.

بهمن‌زاده در پاسخ به این سوال که این بی‌انگیزگی جبهه اصلاح طلبان برای انتخابات به چه دلیل است، گفت: مشخص است که دولت عملکرد خوبی نداشته و کلیت مجلس هم خوب نبوده است. ما باید به مطالبات مردم پاسخ می‌دادیم؛ بنابراین باید نخست اعتماد از دست رفته مردم را برگردانیم.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح طلبان اگر می‌خواهند در انتخابات بروز و نمود داشته باشند باید نخست راهبردها و کلیات را جمع‌بندی کرده و بر سر آن رای گیری کنند و بر طبق این راهبردها برنامه داده و به مردم تضمین بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس